Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 18 October 2002

Aku jadi seronok dengan weblog aku. Weblog ini akan jadi teman aku. Hobi baru aku. Aku akan ubah design weblog aku sebulan sekali, aku harap. Seronok bila dapat gunakan ilmu yang ada untuk buat weblog sendiri. Dulu aku pernah ada impian nak buat website sendiri. Tapi kerana sifat aku yang perfectionist, website yang aku nak buat tak pernah siap. Aku tetap menukar design yang ada kerana tidak berpuas hati dengan hasilnya. Kini dengan adanya teknologi baru ini, membuat weblog menjadi begitu mudah. Senang. Di tambah dengan bantuan user-group yang ada. Semuanya siap sekelip mata. Aku bangga, kini aku sudah ada weblog aku sendiri. Cuma, gambar sendiri saja yang aku tidak letak lagi. Mungkin aku akan buat weblog personal yang mana seorang pun tidak akan tahu kewujudannya. Weblog itu untuk kegunaan resume aku. Jika ada kesempatan aku akan buat satu.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger