Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 29 March 2003

Aku sudah dapat jadual untuk character building. Aku kena hadir 4 kali dari 5 hari seperti yang dirancangkan. Keempat-empat hari melibatkan watak aku. Aku mula mendekatkan diri dengan pelakon-pelakon yang lain. Kebanyakan mereka telah aku kenal tapi tidak rapat. Aku perlu mendekatkan diri aku dengan mereka terutamanya Leha kerana dalam teater tersebut aku dan Leha agak rapat dan juga Kalsum yang dalam cerita cuba-cuba dipasangkan dengan aku. Tapi ya lah aku, memang sudah sedia pemalu dengan mereka. memang agak sukar untuk dipercayai tetapi itulah character aku yang sebenarnya. Dan di dalam teater itu Leman seorang budak yang baru belajar. Masih teragak-agak dalam melakonkan wataknya.

Kawan aku cakap dia akan tolong aku, tetapi setakat di belakang pentas. Di atas pentas itu kerja Pengarah. Aku tak kisah janji dapat mencantikkan watak Leman sudah memadai.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger