Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 29 July 2003

Gossip
Mesej Moderator AF di Komuniti

Oleh kerana maklumbalas yang diterima dan komen-komen para pengguna mengenai rancangan ini amat menggalakkan sekali, garis panduan forum ini telah dikemaskini.

Para pengguna tidak dibenarkan sama sekali mengutarakan atau menulis atau membuat sebarang kenyataan yang berkaitan dengan isu-isu sensitif seperti isu perkauman, keagamaan, topik-topik lucah, fitnah, tuduhan menjatuhkan maruah dan martabat serta lain-lain lagi topik yang boleh membawa kemudaratan kepada peserta forum sendiri, pembaca mahupun pengurusan laman web ini.

Artikel yang berbau isu-isu sensitif akan dipadam serta-merta dan Moderator serta pengurusan laman web ini tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang akibat yang negatif hasil daripada penulisan topik-topik yang dinyatakan.

Pengguna forum yang telah melanggar tatatertib forum Akademi Fantasia akan diban oleh para Moderator dan tidak akan dibenarkan untuk mengirim topik atau maklumbalas. Jika anda merasa bahawa anda telah diban secara tidak adil oleh para Moderator, sila kirim e-mel kepada e-mail moderator untuk tinjauan selanjutnya.

Malangnya, kami tidak dapat menyediakan akaun-akaun Moderator bagi pengguna forum. Tetapi oleh kerana kami menerima komen-komen yang begitu banyak sekali, kami meminta agar pengguna forum membantu kami dengan menghantarkan e-mel ke e-mail moderator melaporkan topik forum, subjek atau mesej-mesej yang tidak mematuhi garis panduan kemaskini forum.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger