Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 27 November 2004

Majlis Hari Raya bersama Kaer di Kelab Golf Negara Subang

foto oleh http://sultanmuzaffar.fotopages.com

Sebagai seorang "jurugambar berwibawa" saya menghabiskan banyak masa mengambil gambar untuk diletakkan di fotopages. Pelbagai gambar yang saya tangkap untuk koleksi sendiri dan tatapan umum.

Saya tidak begitu mengikuti perjalanan majlis kerana kepanasan dan lebih banyak berjalan bertemu tetamu-tetamu yang hadir. Sedikit perselisihan faham yang berlaku dalam kelompok ini perlu diselesaikan segera kerana ia tidak membawa apa-apa kebaikan. Saya menggunakan peluang itu untuk bertemu ahli-ahli akar umbi untuk bertanyakan masalah serta cadangan untuk memperbaiki segala kekurangan.

Segala kesimpulan dan cadangan hasil malam itu, saya telah rangkumkan ke dalam kertas cadangan yang kini telah pun diterima. Alhamdulillah.

Satu kelebihan malam itu ialah penajaan yang banyak untuk anak-anak yatim dan sessi lelongan surat wasiat mendapat sambutan yang hangat.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger