Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 30 August 2005

Eksklusif : Sambutan Hari Lahir Mawi di Bilik VVIP Palace Of The Golden Horses

Inilah foto kejutan Sambutan Hari Lahir Mawi yang sepatutnya diadakan sewaktu Mawi membawakan lagu finale Hanya Memuji pada persembahannya di Palace of The Golden Horses. Majlis tersebut tetap diadakan secara tertutup di Bilik VIP hotel tersebut dengan dihadiri oleh tetamu jemputan khas sekitar jam 1.30 pagi. Sambutan eksklusif hari jadi Mawi ini telah dianjurkan oleh Pengarah Urusan Cosry Wise Sdn. Bhd., Encik Ariff Quasri (juga penganjur bagi COSRY GALA MERDEKA MUSICAL FASHION SHOW '05) yang dihadiri oleh kira-kira 15 orang tetamu yang terdiri daripada kakitangan Cosry Wise, kenalan-kenalan rapat serta beberapa kakitangan Maestro.

Majlis yang berlangsung kira-kira 1 jam itu menyaksikan Mawi beramah-mesra, mengambil gambar dan menandatangani autograf bersama sebahagian tetamu malam itu. Tetamu yang hadir telah menyanyikan lagu 'Selamat Hari Jadi', diikuti dengan bacaan ringkas doa' selamat oleh Mawi sendiri.

Pengarah Urusan Cosry Wise Sdn. Bhd., Encik Ariff Quasri dipetik berkata "Sebenarnya kami telah merancang untuk menyambut hari jadi Mawi bersama para peminatnya di acara kemuncak penutup persembahan pada malam itu. Ini merupakan satu surpsise birthday party untuk Mawi dan sebagai menghargai sokongan dari para peminatnya yang hadir pada malam itu. Tetapi, oleh kerana Mawi tidak sempat untuk pulang sebelum berakhirnya persembahan pada malam itu, maka kami terpaksa mengadakan majlis ini secara tertutup sahaja".

Menurut satu sumber yang tidak mahu dikenali, seorang kerabat Diraja dari sebuah negeri yang kaya dengan hasil kayu balak yang hadir pada malam itu juga telah berminat dan merisik-risik untuk mengambil Mawi membuat persembahan. Sumber itu turut berkata, acara anjuran pihak istana tersebut adalah untuk kutipan amal yang akan diadakan tidak lama lagi.

Selesai sambutan tersebut, saya dan kawan bergegas pulang.

Selamat Hari Lahir Mawi : Potong Kek

Selamat Hari Lahir Mawi : Potong Kek

Pose World untuk para peminatnya

Untuk 3 keping foto lagi, sila ke Sekadar Media Picisan.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger