Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 19 April 2006

Gubra : Up Close and Personal

Ingin berdampingan dengan bintang filem Gubra ? Mudah sahaja. Sempena Movie Carnival yang akan berlangsung di Berjaya Times Square pada 23hb April 2006, anda berpeluang untuk beramah-mesra bersama bintang filem kontroversi Gubra.

Antara bintang yang telah mengesahkan kehadiran mereka ialah Sharifah Amani (Orked), Rozie Rashid (Temah), Namron (Bilal Li), Norkhiriah (Mas), Alan Yun (Alan), Ida Nerina (Mak Inom) dan Mei Ling (Ma).

Acara tersebut akan berlangsung pada jam 4 hingga 5 petang di Berjaya Times Square.

Anda mungkin menjadi antara 20 peminat filem Gubra yang bertuah untuk sama-sama minum petang bersama bintang filem Gubra !

Mudah sahaja ! Anda hanya perlu menyatakan siapakah bintang filem Gubra yang paling anda gemari dan kenapa dalam kurang dari 30 patah perkataan. Hantar jawapan anda kepada gubra(at)mypartners(dot)net(dot)my bersama :

1. Nama Penuh
2. Alamat
3. Nombor Telefon

Setiap pemenang akan pulang bersama cenderamata eksklusif yang ditaja oleh DiGi serta cetakan foto bersama bintang kesayangan anda.

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 21hb April, Jumaat jam 12 tengah hari.

Anda mungkin menjadi peminat yang bertuah !! Ayuh !

Nota : Rajin pula aku update blog !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger