Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 23 June 2006

Al-Fatihah

Sahabat baik saya kehilangan bapanya hari ini kerana kembali ke Rahmatullah. Mengenali beliau, beliau bukanlah seorang yang akan bercerita tentang hal-hal peribadi lebih-lebih lagi apabila sewaktu mengalami kesusahan sebegini. Saya sama sekali tidak menyangka panggilan telefon dari adiknya yang meminta nombor telefon lain untuk menghubunginya adalah petanda kepada perkhabaran kurang baik tersebut. Memang agak pelik tetapi saya dapat memberikan adiknya nombor yang diminta, cuma saya sedikit terkilan kerana sama sekali tidak menyangka. Saya mohon maaf kerana mengabaikan atau sekadar sambil lewa tentang panggilan tersebut. I was so bad ! Semoga roh Allahyarham dicucuri Rahmat olehNya. Al-Fatihah.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger