Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 06 June 2006

Diari Akademi Fantasia 02 03 & 04

Maaf. Tidak berkesempatan untuk menulis apa-apa. Sekadar menjadi penonton sekejap-sekejap. Perlu bergegas ke Shah Alam untuk persediaan Academy Press Tour Jumaat ini. Beginilah jugalah yang akan terjadi sekiranya setiap kali ada tetamu kejutan hadir. Ada perkara lebih penting yang perlu disegerakan.

Ingin membaca ulasan perspektif yang berbeza sila ke SeniKami.

Amirul menangis ? Saya simpati. Al-Fatihah untuk arwah bapa beliau. Ada orang bertanya salahkah menangis ? Apa salahnya ? Mawi pun bergenang air matanya di depan para wartawan dihambat soalan panas setiap kali berdepan dengan mereka, Siti Nurhaliza pun menangis juga berdepan dengan masalah cetak rompak. Cuma kita harus tunggu apabila kita senasib dengan Amirul, kita juga akan menangis.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger