Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 22 June 2006

Diari Akademi Fantasia 04 05 & 06

Sejuk dan nyaman di Kuala Lumpur, amat sibuk di sini. Hanya kerana perkataan ganja, rutin biasa yang saya lalui terpaksa ditukar hari ini. Segala laporan di bahagian saya perlu disiapkan. Segala panggilan berkenaan perkara tersebut harus saya jawab. Ini adalah sesuatu yang tidak pernah saya lalui sebelum ini. Jika sebelum ini saya hanya melaporkan apa yang terjadi serta memberikan ulasan mengenainya, kali ini saya perlu berdepan dengan sebarang tindakbalas terhadap perkara tersebut. Saya merungut tapi saya gembira bercampur bangga. Saya puas.

Untuk melegakan hati yang semakin lega, walaupun tugas semakin bertambah, saya telah ditugaskan untuk menjadi orang tengah untuk kelab peminat. Ada lah beberapa hadiah untuk peminat yang ingin sangat menonton konsert. Itu pun kalau ada kelab peminat. So, rajin-rajinlah letakkan komen anda di sini.

Kan ada ramai peminat Zila di sini. Faizal tak payah cakap lah. Peminat Haziq pun ada di sini. Itu antara yang agak menonjol di sini. Peminat Diddy sudah ada tempat lepak sendiri.

Ulasan Diari ? Saya akan menonton melalui pita sebentar lagi. Di sini pun ada juga.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger