Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 04 August 2006

Aduh Sibuknya !

Hari ini merupakan hari terakhir untuk menyiapkan segala persiapan. Esok sudah berkampung di Stadium Putra Bukit Jalil. Pagi ini harus menyiapkan segala urusan panggilan telefon kepada Pengundi Tertinggi dan segala urusan siaran akhbar/maklumat-maklumat terkini Akademi Fantasia. Saya tidak sabar-sabar untuk bertemu wakil kelab peminat Faizal, Farhan, Zila, Haziq dan Lotter petang ini. Malam ini pula Rehearsal Terakhir. Apalah yang boleh saya harapkan lagi.

Sempat juga melarikan diri semalam ke tayangan eksklusif Mukhsin, filem terbaru arahan Yasmin Ahmad. Segala imej masih di dalam kepala tetapi masih belum berkesempatan untuk dilahirkan menerusi tulisan. Mungkin Fadz punya kesempatan itu.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger