Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 09 August 2006

Ejen016
Episod minggu lepas berakhir dengan sebuah kereta tersadai di tengah-tengah jalan. Kereta siapakah itu ? Saya sendiri tidak dapat menjangkakan kereta milik siapa yang tersadai itu. Drama bersiri ini perlu diikuti dari satu episod ke satu episod untuk mengetahui kesudahannya. Memang cliffhanger drama ini adakalanya membuatkan kita tertanya-tanya.

Dalam badan Dr.Mat sekarang sudah tertanam Dr.Erika. Secara tidak langsung, anasir jahat sudah dapat menjadi pengintip atas setiap perbuatan orang baik. Jangan lupa saksikan sambungan Ejen 016 malam ini jam 9.30 malam di TV3.

Puteri Gunung Ledang The Musical
Teater muzikal yang mencetuskan fenomena ini masih dipentaskan di Istana Budaya. Anda masih boleh mendapatkan tiket untuk menyaksikan teater muzikal ini sekali lagi di http://www.ticket2u.biz ! Saya berpeluang untuk menontonnya semalam dan saya terpesona. Ulasan lanjut akan menyusul esok atau lusa.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger