Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 19 October 2006

Ziarah
Episod 18 (Kyrgyzstan: Bishkek)

Image Hosted by ImageShack.us

Di Kyrgyzstan, lokasi kami di Bishkek. Ia merupakan ibu kota negeri yang mempunyai kepadatan penduduk lebih dua juta orang.

Sesampai kami di sini, kami melawat bangunan yang menjadi mercu tanda bandar Bishkek seperti Dataran Manas, dan pentadbiran Gabenor.

Kami berkunjung ke sebuah masjid iaitu ‘Central Mosque of Bishkek’ di mana ia menempatkan masjid tertua yang berusia lebih 100 tahun.

Oleh kerana bangunan lama tidak dapat menampung jumlah jemaah yang ramai, pentadbiran masjid memutuskan untuk membima bangunan baru yang telah siap pada tahun 1995.

Beberapa jam kemudian, kami singgah ke sebuah bazaar di Bishkek. Ini merupakan lokasi terakhir kami untuk berada di bumi Kyrgyzstan.

nota sultanmuzaffar : Jangan Raya Tanpa RIA akan jadi Tak Raya Tanpa RIA !

Dapatkan Nada Dering Pemanggil! Hanya di METAMOBILE

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger