Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 03 November 2006

Mat Rempit Mengganas

Aduh ! Satu lagi program baru bakal muncul Disember ini. Tidak semena-mena saya perlu melakukan kajian tentang Mat Rempit, bukan versi motosikal tetapi versi kereta.

Sejak akhir-akhir ini Mat Rempit semakin mengganas. Sudah banyak nyawa melayang angkara mat rempit. Di mana silapnya ? Adakah program baru yang bakal diterbitkan dapat sedikit sebanyak memesongkan tumpuan Mat Rempit dari merempit dan menonton Astro ? Kalau mereka boleh ke panggung wayang menonton Remp-It, mengapa tidak menonton kisah diri sendiri di TV ? Saya yang tidak pernah menjejak ke Zero To Hundred, kini sudah mula selesa berada di sana. Untuk meredakan perdebatan agama dan hiburan yang semakin hangat masing-masing menegakkan benang basah, saya cuba memesongkan tumpuan anda kepada isu Mat Rempit. Apakah medium media yang sesuai untuk mendekati Mat Rempit ? Adakah melalui Putera UMNO ? Adakah melalui gadis cantik ? Adakah melalui internet ? Sila fikirkan...

Dalam kesibukan merempit, saya turut sibuk menyiapkan persiapan untuk esok. Tubuh saya walaupun berada di pejabat, tetapi fikiran saya berada di rumah. Harap semuanya berjalan dengan lancar esok.

Tong Kosong : Jangan hadir seorang diri.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger