Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 01 November 2006

Misi Suara Mawi

Marilah kita berganding bahu bersatu tenaga membantu Mawi dengan menaip SMS BANTU MAWI(jarak)1 atau 5 atau 10 atau 50 atau 100 atau 500 atau 1000 dan hantar ke 38648. Semoga dengan SMS ini dapat meringankan beban saman yang ditanggung oleh Mawi.

Satu Misi, Satu Suara, Terus ke Mawi Anda...Itu pun kalau sumbangan SMS yang disalurkan tidak terpesong ke mulut buaya tembaga berkepala naga di sekelilingnya.

Peraduan hari ini : Sila selesaikan kod rahsia yang terkandung dalam nombor 38648. Pemenang akan menerima dua jemputan ke sebuah lokasi yang masih dirahsiakan pada hari Sabtu depan. Selamat mencuba.

Penunu Bunsen : Lepas ini mungkin ada peraduan SMS yang lain pula. JODOH MAWI akan diperkenalkan. Mana tahu kelak ada JODOHMASUK dan JODOHKELUAR pula.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger