Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 14 January 2007

Dari Isi Hati Dan Pandangan Seorang Best Man

Image Hosted by ImageShack.us

dari lensa seorang best man

Peluang ini tidak datang sekali. Peluang ini telah datang berkali-kali tetapi aku tidak pernah menganggap ianya sebagai satu beban tetapi ianya lebih kepada satu penghargaan. Lebih-lebih lagi bila ianya datang dari seorang sahabat yang mempunyai minat yang sama dan begitu mendalam terhadap muzik, teater. Semuanya bermula dengan Milah (YDP 97/98) dan peluang itu datang lagi untuk Black (YDP 98/99). YDP 96/97 je yang belum lagi. YDP 95/96 nikah masa aku kanak-kanak lagi. hahahaha

Image Hosted by ImageShack.us

singgahsana KL tiang tak tebal so pengapit nampak jelas dari bawah. Rozi x-boss aku pun sibuk nak ambik gambaq

Black & Sab, Terima kasih yang tidak terhingga atas kenangan paling indah untuk terlibat dari saat pertama pernikahan kalian, majlis persandingan di Kuala Lumpur hinggalah ke majlis sambut menantu di Pulau Pinang. Sab, you are such a very strong person ! Kalau aku lah yang kena berhadapan dengan situasi itu, aku rasa aku pun dah teriak ! Black, aku nampak hang relax je handle the whole situation. Ya lah ! Kalau hang boleh jinakkan Pak Arab kat Dubai, setakat semalam tu apalah sangat !

Image Hosted by ImageShack.us

singgahsana Penang tiangnya tebal, pengapit kena sabotaj !

Walaupun minggu persandingan di Kuala Lumpur merupakan minggu yang agak memenatkan kerana beberapa program Raja Lawak Astro, aku harap semua kerja-kerja yang telah aku berikan adalah memuaskan dan tiada cacat cela. Semalam majlis di Pulau Pinang punya cerita yang berbeza kerana aku tinggalkan ujibakat Akademi Fantasia 5. Antara AF5 dan hang, hang lebih penting tau !

Kalau hang nak tau, aku blog malam ini sambil diiringi dengan lagu Izinkan...Saat Sab melangkah menuju ke arah hang yang tengah menyanyi lagu tu (SATU ! sebutan kena betul. Satu bukan sathu), aku dah cering bulu roma dah time tu. Mujurlah Pak Wan datang mengacau dan potong cepat-cepat mood tu dari datang. Kalau tak, well you know me kan !

Image Hosted by ImageShack.us
ihsan Digital Syndicate

Izinkan
Lagu/lirik: Azli Mohamed

Ku cuba berlari di celah pelangi
Makin ku berlari makin ku pasti
Yang kucari kutemui

Mungkinkah ini
Hanya mainan mimpi
Mungkin ini kisah pasti
Ku tak mahu berakhir

Kau adalah ketemuan yang tak ku sangka
Kau adalah kebetulan yang terindah
Tawa bisa jadi cinta

Mungkin memang
Kuasa Tuhan
Mungkin memang kau di hati
Ku jatuh cinta lagi

Ingin aku genggam tanganmu
Agar bisa kau dengar isi hatiku
Ingin aku beri semua
cerita cinta dalam dunia

Hanya satu yang ku mahu
Hanya satu oh darimu
Izinkan aku, izin diriku
Cintai dan memujamu
Izinkan aku, izin diriku
Cintaimu oh selalu

Janji aku pada hang & Sab, InsyaAllah aku akan jejakkan kaki aku ke Dubai satu hari nanti, kalau tak tahun ini mungkin tahun depan. Tapi bulan tak tau lagi. Mahu nya tak terlioq tengok gambar-gambar dari Duta Perlancongan Dubai dalam video presentation ! I will ! I will ! InsyaAllah...

For both of you, izinkan aku ucapkan Selamat Pengantin Baru. Enjoy your honeymoon dan Selamat Pulang ke Dubai. (balik awal sikit, Mat 10 takde kawan YM tu. jangan biarkan Mat 10 tanpa kawan YM. dia boleh dilanda trauma)

Untuk foto, sila klik http://digitalsyndicate.fotopages.com/

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger