Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 14 June 2007

LawaKing

Dulu-dulu pernah ada program realiti berkonsepkan komedi yang bertujuan untuk mencari bintang komedi pelapis Malaysia yang boleh diketengahkan bakat mereka. Setelah berakhir program realiti pencarian bakat komedi, Raja Lawak Astro demam Akademi Fantasia telah mengaburkan pandangan kita terhadap bakat-bakat baru tersebut. Apakah mereka terus hilang ? Atau pun kini sedang bertapa menuntut ilmu komedi yang lebih mendalam ? Mereka tidak hilang. Mereka tidak diam. Mereka tidak duduk diam. Mereka masih di sini. Bersedia untuk menggeletek hati anda. Bukan di RIA. Bukan di CERIA, tetapi di PRIMA.

Mulai 16 Jun 2007 ini, malam Sabtu anda akan pasti ditemani dengan gelak ketawa bersama bintang Raja Lawak Astro. Yus, Zizan, Johan, Tauke & Angah akan menemani kehidupan anda setiap jam 10 malam dalam program terbaru, LawaKing ! di Astro PRIMA !

Poyo Magik Bersama Zizan


Wazzup Mila !
Belum puas dengan Mila ? Rindu anda masih belum terubat ? Nantikan kemunculannya. Wazzup Mila !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger