Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Blog YB

Entri oleh sultanmuzaffar 15 July 2008

Saya menerima satu utusan email dari Akmal berkenaan sebuah laman web baru yang dinamakan BlogYB. BlogYB adalah sebuah laman web yang menghimpunkan hampir semua laman web para Yang Berhormat (YB).

Beliau juga sedang dalam proses mengemaskinikan semua laman web yang ada termasuk Ahli Parlimen dan ADUN. Untuk kemudahan pembaca, pembaca boleh membaca blog-blog ini mengikut pilihan yang dipilih.

Buat masa ini, terdapat pilihan mengikut parti dan negeri. Saya tidak pilih kasih. Semuanya ada. PAS, DAP, UMNO, PKR, MIC, MCA dan semuanya. Di masa akan datang, lebih pilihan akan dimasukkan ke dalam sistem ini.

BlogYB merupakan projek bukan komersial yang bertujuan untuk memudahkan pembaca mendapatkan nukilan terkini dari blog-blog pemimpin mereka.

Projek ini masih muda dan masih dalam tempoh percubaan. Ianya amat bagus sekiranya BlogYB dapat digunakan sebagai rujukan samada untuk mengetahui perkembangan politik semasa, aktiviti YB dan menjentik idea menerusi penulisan blog mereka.

Pengunjung bebas untuk memberikan komen sekiranya blog tersebut dibuka untuk sebarang komen. Jika anda mempunyai sebarang cadangan dan berkongsi pandangan untuk menambaik BlogYB, sila berbuat demikian.

Pautan : http://blogyb.net/

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger