Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Debat !

Entri oleh sultanmuzaffar 14 July 2008

Image Hosted by ImageShack.us

Kalau ianya berlaku, pasti terpahat dalam sejarah Malaysia. Kalau ianya tidak berlaku pun, pasti juga terpahat dalam sejarah Malaysia. Apakah ianya akan mengubah apa-apa ? Belum tentu. Ketelusannya wajar diberikan pujian. Sekiranya dibatalkan, kebaculannya wajar dihina sampai bila-bila. Datuk Ahmad Shabery Cheek mempertaruhkan jawatannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertaruhkan kredibilitinya. Debat ini akan dimoderatorkan oleh Datuk Johan Jaafar.

Terlalu banyak perkara pelik yang berlaku dalam politik Malaysia sejak akhir-akhir ini. Saya akan menjadi penunggu setia tarikh 16 September 2008.

Hari ini berlaku kesesakan jalan raya yang luar biasa. Mujur saya hanya ke pejabat pukul 11 pagi dan saya tidak terkena tempiasnya. Itulah akibatnya apabila terlalu tebal sifat paranoia dan segala yang tertulis hari ini ternyata tebal pembohongannya.

Hanya kerana seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim. Apakah rejim polis melakukan yang sama sewaktu Malaysia dihebohkan dengan kehilangan Nini sejak 9 Januari lepas ?

Penganjur : AgendaDaily


Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger