Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Kenangan OREO Anda...

Entri oleh sultanmuzaffar 23 August 2008

Jika bercakap mengenai Oreo, memang saya merupakan antara jutaan manusia yang pernah makan biskut kegemaran ramai itu. Saya mungkin pernah makan biskut tersebut beberapa kali, mungkin juga beratus kali. Jika ditanya saya, pastinya saya tidak mengingati saat paling diingati sewaktu memakan biskut tersebut.

Mungkin kerana saya seorang yang tidak kuat makan atau mungkin juga tidak banyak perkara menarik yang saya ingat tentang biskut tersebut. Tetapi sesetengah orang lain pasti membawa banyak kenangan tentang biskut tersebut.

Jika diberikan pilihan, saya masih belum berkeyakinan besar untuk menjadikan biskut OREO seperti gambar di bawah ini. Sesetengah manusia seperti di laman web shanalogic mampu membuat kejutan dengan rekabentuk OREO.



http://shanalogic.com/

Bukan sekadar rantai, anting-anting juga boleh dibuat dengan biskut OREO. Ianya sesuatu yang kreatif, saya kira. Lebih menakjubkan, seperti gambar di bawah ini. Apakah anda mahu menukar rekaan kereta anda menjadi seperti gambar ini ? Jika anda berani melakukannya, pasti anda seorang yang sangat hebat. Kerana saya sendiri tidak berani untuk melakukannya. Jika saya melakukannya sekali pun, pasti saya mahukan bayaran yang setimpal.


http://www.jayski.com/

OREO mungkin telah meninggalkan banyak kesan kepada anda. Keberanian mereka melakukannya, amat terpuji. Apa kenangan OREO yang masih melekat dalam minda anda ?

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger