Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

MTV Asia Awards 2008 X-Party !

Entri oleh sultanmuzaffar 29 July 2008

Setelah enam tahun diadakan di luar Malaysia, tahun ini MTV Asia Awards 2008 diadakan pertama kalinya di Malaysia. Ia bakal berlangsung di Arena Of Stars - Genting Highlands pada 2 Ogos ini.

Inilah peluang keemasan untuk peminat muzik di Malaysia untuk menyaksikan secara langsung persembahan artis-artis antarabangsa seperti Leona Lewis, OneRepublic, Panic At The Disco, The Click Five, Jabbawockeez dan ramai lagi.

Pussycat Dolls bakal menjadi artis pembuka tirai di malam anugerah tersebut dengan lagu “When I Grow Up”. Pastinya peminat muzik di Malaysia mengharapkan Leona Lewis membawakan lagu berhantunya iaitu “Bleeding Love”.

Majlis anugerah tersebut akan dihoskan oleh penyanyi utama “30 Seconds To Mars” iaitu Jared Leto bersama Karek Mok yang baru sahaja memenangi Anugerah Penyanyi Wanita Terbaik di Anugerah Golden Melody di Taiwan.

Dan sekiranya anda merupakan pengguna X-Pax, anda berpeluang untuk berparti bersama bintang antarabangsa sambil menyaksikan acara tersebut secara langsung di layar besar. Parti tersebut akan turut dihadiri oleh DJ Tony Touch, Hujan, Faizal Tahir dan dihoskan oleh Jien, Cheryl Samad dan Hannah Tan.

Untuk mendapatkan 2 pass masuk eksklusif ke X-Party, anda hanya perlu memakai pakaian berwarna ungu iaitu warna tema X-Pax dan pastikan anda berjaya dikesan oleh X-Girls di lokasi-lokasi strategik di seluruh Malaysia.

X-Girls akan berada di lokasi-lokasi berikut di sekitar Pulau Pinang, Johor Bharu dan Lembah Klang.

31 JulaiZouk (Jln Ampang), Velvet (Jln Ampang), Main Hall (Jln Ampang), Bamboo 9 (Taman Tun), Coco Banana (Sunway), Barcelona (Sunway)

Jika anda berjaya dikesan oleh X-Girls, anda berpeluang untuk berparti di Genting Highlands ! Jom parti !

Selain berparti, pelanggan X-Pax juga berpeluang untuk menonton persembahan anugerah tersebut secara langsung.

Taip XPAX MTV dan hantar ke 28881, kemudian reload nilai RM10 atau lebih dan anda berpeluang untuk menjadi salah seorang dari 6 pelanggan bertuah setiap hari untuk memenangi 2 tiket eksklusif menyaksikan MTV Asia Awards 2008.

Inilah peluang keemasan untuk Pelanggan X-PAX !

MTV Asia Awards 2008 akan disiarkan secara langsung di Saluran 713 Astro.

Klik untuk imej lebih besar

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger