Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Saluran Khas "SITI" di Saluran 188 Astro 30 dan 31 Ogos Ini !

Entri oleh sultanmuzaffar 26 August 2009













Istimewa sempena Hari Kemerdekaan yang ke 52, Astro dengan bangganya membawakan saluran dedikasi istimewa buat pelanggan-pelanggan Astro serta peminat setia Dato' Siti Nurhaliza dengan mempersembahkan saluran "SITI" di Saluran 188.

Saluran SITI ini boleh dinikmati oleh semua pelanggan Astro secara percuma dalam satu tempoh yang terhad iaitu selama dua hari tanpa henti iaitu dari 30 Ogos 2009, jam 8.00 malam sehingga 31 Ogos 2009, jam 11.59 malam.

Saluran SITI yang boleh didapati secara percuma ini bakal menyiarkan rakaman Konsert SATU Dato' Siti Nurhaliza yang telah diadakan di Istana Budaya pada 26 - 28 Jun lalu.

Konsert istimewa yang menyaksikan gabungan visual grafik, pemilihan lagu, koreografi dan alunan muzik telah digunakan sepenuhnya oleh Dato' Siti dalam menghiburkan para peminatnya dengan membawakan 30 buah lagu tanpa henti dalam masa dua jam.

Konsert yang dikemudikan oleh Pat Ibrahim selaku Pengarah Konsert dan diiringi 20 pemuzik di bawah pimpinan Aubrey Suwito serta 25 penari latar di bawah Pat, Azwa dan Suhaili ternyata memberikan impak yang sangat besar dalam sejarah penting dunia seni hiburan.

Ketika ditemui di sidang media tersebut, Siti terharu apabila diberikan satu saluran khas walaupun dalam tempoh yang singkat. Siti tidak menolak sekiranya diberikan peluang untuk memiliki saluran sendiri.

Katanya lagi dengan memiliki saluran sendiri akan membuatkan dirinya sentiasa berfikir dan merancang untuk menghasilkan produk-produk yang berkualiti selain program-program yang dapat memberi manafaat kepada peminatnya.

Jangan lupa untuk menyaksikan saluran dedikasi khas, SITI di Saluran 188 secara percuma selama dua hari tanpa henti di hujung minggu ini, Eksklusif buat pelanggan Astro.

Jadual Konsert Satu di Astro 188
30 Ogos 2009
8 malam

31 Ogos 2009
2 pagi
8 pagi
2 petang
8 malam
10.30 malam

4 komen

  1. helo,
    agaknya, bila konsert satu siti tu akn dtyngkn, 29 ke 30 ogos...?

     
  2. TokSky Says:
  3. Entah kenapa....hati tidak teruja dengan SITI.

     
  4. Unknown Says:
  5. Pelik laaaa..

    Kalau tak teruja.. lagi mau komen.. tak perlu kot nak show off rasa hati...

    tak suka.. buat apa baca... ni lagi benci ... lagi nak baca... lagi nak komen...

    wakakaka apa nama nyer tue...?...?
    DENGKI n BUSUK HATI...

    huu..huu

     
  6. cantek nye cttt...hu3

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger