Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Kampung Yang Jerebu

Entri oleh sultanmuzaffar 19 September 2009

Perjalanan balik ke kampung hanya mengambil masa kurang dari satu jam. Cuti Hari Raya Aidil Fitri ini saya hanya pulang ke Pelabuhan Klang. Jika orang lain tersekat dalam kesesakan jalan raya, saya tidak.

Namun, udara yang disedut sepanjang tiga hari bercuti ini sama sahaja kualitinya dengan udara Kuala Lumpur. Penuh jerebu. Itu bezanya saya dengan mereka yang pulang ke kampung.

Setelah lebih dua bulan mengumpul bahan, esok di Hari Raya Pertama akan disiarkan program khas pertama terbitan saya iaitu Satu-Satunya Siti Nurhaliza pada pukul 3.30 dan 6.30 petang di saluran Astro AWANI (501). Bakal membawa anda melihat evolusi kematangan penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza dan apa kata pemain industri tentang kelayakan Siti untuk dianugerahkan gelaran Biduanita Negara.

Jangan ketinggalan menyaksikannya. Saya mahu menyambung permainan Guitar Hero. :) Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin.

Sent via BlackBerry from Maxis

2 komen

  1. Anonymous Says:
  2. Wishing you and your loved ones a beautiful Eid ul-Fitr and a safe journey on your return.

     
  3. freezal Says:
  4. Ait.. Balik Pelabuhan Klang??

    SM org sini ke?? :* Kt mana tu? ehehe..

    Anyway, Selamat Hari Raya... ;)

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger