Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

sultanmuzaffar Under Attack !

Entri oleh sultanmuzaffar 14 October 2009

Salam,

Saya akan mengambil masa seminggu untuk menyelesaikan masalah spam dan penggodam yang terdapat pada blog ini. Buat masa ini saya akan menutup ruangan komen sehingga spam dipadamkan. Kebanyakan komen yang diserang merupakan entri tahun 2002-2004. Agak sukar untuk digali. Akan ambil masa sedikit.

Reported Attack Site!

This web site at sultanmuzaffar.blogspot.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

Mohon maaf.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger