Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Siti Nurhaliza & Krisdayanti Rakam Lagu Duet "Dalam Diamku"

Entri oleh sultanmuzaffar 25 November 2009



Lima lagu selesai dirakam oleh dua penyanyi hebat Nusantara ini dalam tempoh tiga hari. Malam tadi merupakan hari terakhir KD berada di Kuala Lumpur untuk merakamkan lagu terakhir ciptaan Audi Mok, Dalam Diamku. Ia hanya mengambil masa dua jam sahaja. Begitulah hebatnya dua penyanyi ini apabila bekerja sebagai sepasang sahabat. Namun saya dan beberapa teman wartawan hanya pulang melewati pukul 1 pagi. Selesai wawancara Bikin saya, kami semua pulang dengan puas kerana sempat diberikan peluang mendengar tiga lagu ciptaan Audi yang telah selesai dirakamkan. Saya tertarik dengan jawapan mereka tentang bagaimana optimisnya mereka terhadap album itu baik di Malaysia atau pun Indonesia. Kata mereka selain mengukuhkan lagi persahabatan mereka, setidak-tidaknya album itu dapat menguatkan lagi sokongan moral mereka terhadap dua negara yang kini semakin dipanaskan dengan cerita-cerita hubungan rakyat dua negara. InsyaAllah, Ahad ini akan dapat anda tonton menerusi Gala TV Plus di Astro AWANI. Album yang masih belum bertajuk itu akan dipasarkan pada bulan Disember ini di Malaysia dan Indonesia.














blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger