Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Dubai, Abu Dhabi & Musandam 6 - 16 Februari 2010

Entri oleh sultanmuzaffar 06 February 2010


Saya akan berada di Abu Dhabi dan Dubai, United Arab Emirates serta membuat persinggahan di Musandam, Oman mulai 6 hingga 16 Februari ini atas urusan kerja dan turut mengambil peluang untuk bercuti. Dalam tempoh tersebut, saya akan cuba meng"update" blog ini sekiranya situasi mengizinkan. Saya akan berada di Abu Dhabi sehingga 10 Februari, kemudian bertolak ke Dubai dan menghabiskan masa di sana sehingga 15 Februari. Saya akan kembali ke Kuala Lumpur pada 16 Februari depan.

Itinerary lengkap telah pun disediakan dan antara tarikan yang menjadi keutamaan saya adalah lawatan ke Taman Tema Aquaventure & The Lost Chambers di Atlantis, The Palm, menyelam atau mungkin sekadar snorkeling di Musandam, Oman, bermalam di padang pasir Dubai, meluncur salji di Ski Dubai (disarankan oleh Datin Seri Tiara Jacquelina) dan menikmati keindahan Dubai dari Observation Deck, Burj Khalifa, bangunan paling tinggi di dunia (gambar di atas).

Dalam tempoh tersebut saya akan menyiapkan sebuah buku untuk diterbitkan menjelang April. Harap, semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. Matlamat : Satu haiku, satu destinasi. :)

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger