Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Jom Ikut Saya Ke Gatsby Deodorant Street Fair

Entri oleh sultanmuzaffar 29 March 2010


Ya! Saya akan ke Gatsby Deodorant Street Fair. Jangan tanya mengapa, tetapi memang saya akan pergi. Apa salahnya bergembira di tapak pesta sambil melihat sendiri apa yang ditawarkan oleh produk penjagaan kebersihan diri itu.

Gatsby Deodorant Street Fair bakal berlangsung pada hari Sabtu, 17 April depan. Ada lagi dua minggu sebelum pesta berlangsung. Pesta itu akan diadakan di Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur bermula jam 10 pagi hingga 5 petang.

Jangan lupa tarikh ini !
Sabtu, 17 April 2010
Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur
10 pagi hingga 5 petang

Jika anda mengikut saya ke sana, anda berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik seperti cabutan bertuah yang bernilai hingga RM15,000. Siapa yang mahu beri kita hadiah bernilai sebanyak itu? Jadi tunggu apa lagi, jangan lupa singgah ke sana.

Selain cabutan bertuah, pelbagai permainan turut disediakan antaranya Sumo Wrestling, Gladiator Battle dan banyak lagi.

Sementara menantikan dua minggu lagi, apa kata kita ke www.gatsby.com.my/streetfair dahulu. Di link itu, kita boleh mendapatkan pelbagai maklumat tentang Street Fair yang bakal berlangsung. Kita juga boleh bermain permainan online yang ada di sana.

Oleh itu, jika anda seorang blogger, anda juga boleh menulis blog tentang acara ini. Kita war-warkan agar seluruh alam siber tahu mengenainya.

Jika anda sebagai blogger mahukan jemputan untuk ke acara ini, caranya mudah sahaja!
1. Tulis satu entri blog dengan tajuk “I’m going to the Gatsby Deodorant Street Fair”.
2. Sertakan sekali tarikh, masa dan lokasi acara tersebut.

  • a. Tarikh : 17 April 2010
  • b. Masa : 10 pagi hingga 5 petang
  • c. Lokasi : Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur

3. Banyak hadiah untuk dimenangi termasuk cabutan bertuah serta peralatan teknologi terkini yang bernilai sehingga RM15,000!
4. Banyak aktiviti menarik untuk disertai antaranya permainan Sumo Wrestling, Gladiator Battles dan banyak lagi.
5. Sertakan sekali pautan www.gatsby.com.my/streetfair untuk panduan pembaca anda.
Sudah siap, hantarkan email ke gatsby@nuffnang.com dengan menyertakan :

  • 1. Permalink entri blog Gatsby
  • 2. Nama Penuh
  • 3. Nombor Kad Pengenalan

Jika anda bukan seorang blogger, (agak sukar untuk mencari seorang yang bukan blogger sekarang), anda juga boleh meluangkan masa anda untuk bermain permainan online yang terdapat di www.gatsby.com.my/streetfair. Pemenang mingguan juga berpeluang untuk mendapatkan hadiah jemputan ke acara tersebut. Oleh itu, tunggu apa lagi ?

Untuk Deodorant Perfume Spray terdapat beberapa siri antaranya Cystal Musk, Fresh Fougere, Clear Ocean, Lime Green, Ozone Blue, Cool Aroma dan Woody Fougere. Begitu juga untuk Deodorant Roll-On Type. Oleh kerana saya jenis yang agak sporty, saya memilih untuk menggunakan Clear Ocean. Lagipun saya sering terdedah kepada cahaya matahari sewaktu melibatkan diri dalam aktiviti scuba-diving. Bagi pengguna yang lasak, anda juga digalakkan untuk memilih Fresh Fougere. Setiap jenis ada keunikan masing-masing. Namun pilihan saya adalah Clear Ocean dan Fresh Fougere kerana baunya yang agak seksi bagi saya. Selain itu, kandungan deodorant itu memberikan kesegaran pada diri saya yang sentiasa lasak dan kerap berpeluh.

Berbanding jenis Roll-On Type, saya lebih sukakan jenis Perfume Spray yang lebih memudahkan dan memberikan keselesaan kepada saya. Dua pilihan itu berbeza pada pilihan pengguna. Jika anda merasakan lebih segar menggunakan jenis semburan berbanding deodorant sapuan, ianya bergantung pada anda. Pilihan anda terletak pada anda sendiri. Bebas untuk memilih kesukaan anda.

Untuk maklumat terkini, sila klik www.gatsby.com.my/streetfair !

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger