Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 03 August 2003

Ulasan Sessi Bertemu Peminat di Tower Records KL Plaza

Album Akademi Fantasia

Saya berkesempatan untuk hadir ke majlis tersebut yang diadakan di Tower Records KL Plaza. Saya tiba jam 12.30 tengahari dan terus ke Tower Records. Ruang di hadapan pentas sudah penuh dengan peminat. Tidak mengira umur, tua, muda semua setia menanti kehadiran Azza, Adifashla, Atie, Burn, Rosma dan Nana. Jam 12.45 tengahari mereka sampai. Suasana menjadi hingar-bingar apabila dapat berpeluang bertemu mereka secara dekat.

Album Akademi Fantasia
Rosma mendendangkan lagu Bunga Tanjung dan diikuti dengan lagu Menuju Puncak. Selesai mendendangkan lagu tersebut, sessi menandatangani autograf pula berlangsung. Peminat berasak-asak ingin mendapatkan tandatangan mereka. Saya berpeluang mendapat 2 keping CD yang ditandatangani oleh mereka. Satu kepunyaan saya sendiri dan CD yang satu lagi adalah untuk tujuan Peraduan Akademi Fantasia untuk pembaca weblog sultanmuzaffar dan nizamzakaria. Pemenang peraduan tersebut akan menerima CD beserta tandatangan mereka. Nantikan maklumat lanjut berkenaan peraduan tersebut hari Isnin ini.

Nana mengambil tempat untuk menyanyi lagu Ku Bahagia dengan diiringi oleh para pelajar yang turut sama menari. Mereka telah memberikan satu persembahan yang saya kira amat baik. Sokongan peminat memang diluar dugaan. Album mereka habis dijual semalam. Pihak Tower Records memesan hanya 100 keping CD dari pihak ASTRO akhirnya gigit jari kekesalan kerana menyangkakan album tersebut tidak boleh jual. Saya merasakan jika pihak Tower Records memesan 1000 keping pun saya pasti habis dijual semalam.

Pada majlis tersebut, Aznil turut mengundang 2 orang penonton untuk naik ke pentas menyanyikan lagu Menuju Pencak. Penonton lelaki yang berbadan agak gempal itu menjadi bahan gurauan Aznil. "Eh! Sahri ! Bila kau terkeluar ?" Rupanya gurauan uti menjadi kenyataan pada malam tersebut setelah selesai Konsert VIII Akademi Fantasia di UPM. Majlis selesai sekitar jam 3 petang sebelum mereka pulang semula ke UPM untuk Konsert VIII Akademi Fantasia.

Barisan bekas pelajar Akademi Fantasia diperkenalkan kepada para penonton.

Nana sambil tersenyum setelah selesai menghadiahkan ajtograf buat para peminatnya.

Peminat-peminat berasak-arak ingin mendapatkan the best shot untuk koleksi gambar mereka.

Album Akademi Fantasia
Adifashla sedang leka menandatangani autograf untuk peminat-peminatnya

Nantikan Peraduan Akademi Fantasia di weblog sultanmuzaffar dan Nizam Zakaria!

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger