Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 30 October 2003

Dah Lama Dah!Maka Esok Bermulalah Era Pasca Mahathir

Saya menerima beberapa email dan komen tentang artikel yang tersiar di dalam weblog saya dua hari lepas. Artikel yang saya siarkan bukan tulisan saya. Ia ditulis oleh seorang warga asing yang menetap di Malaysia di dalam weblognya Malaysia Plain: A weblog about life / politics/ impressions of Malaysia through the eyes of a foreigner. Ada betulnya dan ada salahnya tentang tulisan tersebut. Saya sebagai pembaca artikel tersebut terpanggil untuk menyiarkannya di weblog saya agar dapat memberikan pilihan bacaan kepada pembaca saya. Kita sebagai pembaca sewajarnya menerima dengan fikiran yang terbuka dan tidak terus membuat tuduhan melulu tanpa usul periksa. Rasanya tidak salah jika kita memberikan pandangan kita sendiri melalui saluran yang betul kerana tidak ada satu bangsa pun di dunia ini yang tidak boleh dikritik.

Untuk siaran esok : Sambungan artikel akan menceritakan pengalaman saya bertemu dengan Dr. Mahathir serta pembangunan yang terbaik dijayakan oleh beliau serta kesannya kepada rakyat Malaysia.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger