Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 17 January 2004

Filem Malaysia 2003: Yang Best & Yang Hampeh

Ini bukan kali pertama aku click artikel ni. Dah banyak kali aku cuba. Asyik-asyik exceed bandwidth limit. Baru kini aku mendapat. Mat Jan bercerita tentang senario Filem Malaysia 2003. Best dapat baca pandangan dia tentang filem Malaysia. Cara dia guna ayat amat kena. Cara dia twist tagline juga amat kena. Oleh itu, siapa yang nak khidmat lawyer, boleh hubungi Mat Jan. Mesti menang punya !

Dari 10 filem yang disenaraikan oleh Mat Jan. Aku hanya tengok 3 filem sahaja. Bukan kerana Malaysia tiada filem, tapi filem Malaysia amat memualkan. Aku dah letih dengan penerbit dan pengarah filem Melayu.

Kalau "Aku Kaya The Movie"; tadi aku nasihatkan kau patahkan CD 1, "Mistik" ini pula aku nasihatkan kau patahkan kedua-dua CD! Tapi jangan flush patahan CD itu ke dalam jamban, tangki septik kau pun tak dapat terima najis sebusuk ini. Marah benar Mat Jan pada filem Mistik. Aku pun tak tahan tengok filem ni di Astro. Menjerit tak henti-henti dan tak tentu hala. Baik aku mute audio TV aku dan aku on kan audio stereo aku. Dengar Atie menyanyi lagi sedap !

Lepas ni, kalau artikel Yang Best & Yang Hampeh tak dapat dibaca kerana exceed bandwidth limit, jangan salahkan aku pulak.

Weblog Mat Jan: Jongkang

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger