Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 05 October 2004

sultanmuzaffar Berehat Lagi
Saya mengambil keputusan untuk merehatkan diri daripada blog untuk memberikan tumpuan kepada OPs OPHELIA II serta Projek E-Buku sultanmuzaffar. OPs OPHELIA II dalam fasa pra-produksi manakala Projek E-Buku masih dalam fasa pengumpulan bahan. Tokobuku juga perlu mendapatkan penjagaan yang sewajar serta sebaiknya dari saya. Saya akan meneruskan dengan kerja-kerja lain yang ingin saya lakukan dan Tokobuku tidak lagi menjadi keutamaan saya. Ia bukan prioriti !

Saya akan terus mengemaskinikan blog ini pada bahagian pengiklanan serta itinerary pergerakan saya pada setiap awal minggu. Cuma yang akan tertangguh adalah segmen kandungannya kecuali kandungan yang benar-benar penting.

Dalam masa yang sama akan menyiapkan satu kertas cadangan untuk diserahkan kepada ASTRO dan Maestro Talent.

Saya akan meneruskan kehidupan biasa saya kerana tidak SETIAP hari saya akan sentiasa sibuk memenuhi kehendak dan hasrat pihak lain. Beberapa sahabat memahami kehendak saya ini.

InsyaAllah. Rehat ini tidak lama. Jumpa lagi pada 1 April 2005. Dalam sibuk perang media arus perdana dan blogger, saya mengundurkan diri untuk berehat.

Nota:
1. Jongkang Mat Jan akan menjadi penghibur saya selama ketiadaan ini. Anugerah Weblog Terbaik GJ boleh menang dua tahun berturut-turut tak ? Saya mahu Mat Jan menang lagi.
2. Screenshots Jeff Ooi akan menjadi pembuka minda saya selama ketiadaan ini. Yang ini saya iktiraf sebagai Bapa Blogger Malaysia. Malaysian Idol yang sebenarnya !
3. Dalam pada seronok melayan karenah media, kita jangan lupa harga minyak sudah naik 5 sen. Nasi Lemak lauk ayam pagi tadi berharga RM4.00 !

Nota Kembali :
Saya menyangka penghasilan kertas cadangan dan proses menyatukan peminat Akademi Fantasia mengambil masa yang lama. Sasaran saya ia akan terhasil pada sekitar bulan April 2005 tetapi nampaknya ia menjadi kenyataan lebih awal. Oleh itu, saya kembali !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger