Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 30 May 2006

Diari Akademi Fantasia 01 03 & 04

1. Sesi Motivasi setiap hari ? Berbanding pada musim lepas, kelas motivasi jarang sekali diadakan. Kalau ada pun seminggu sekali. Pada musim ini nampaknya macam kerap akan kelihatan Dr.Fazley di skrin TV. Apa komen anda ?

2. Kelas Drama Umi Fauziah Nawi, mengembalikan nostalgia AF2 ke dalam kotak fikiran. Terbayang-bayang Farah menarik kain Fitri, terbayang-bayang Adam asyik tersasul bersama Nurul. Terbayang-bayang Kaer melakukan aksi raja ketam.

3. Sudah 2 hari berlalu, para pelajar masih belum menghafal lirik lagu. Pada musim 3, pelajar dipaksa menghafal lirik dalam tempoh 1 hingga 2 jam. Itupun ada juga yang lupa lirik, seperti Kefli dan Felix. Wajarkah mereka dipaksa menghafal lirik ?

4. Puas hati dengan koreografi lagu tema Menuju Puncak ? Masih belum boleh diperkatakan. Sekali pandang nampak seperti sukar dan berharap ditukar setiap minggu.

5. Persembahan siapakah yang anda tunggu-tunggu. Saya ternanti-nanti semua persembahan. Masing-masing nampaknya berusaha keras untuk memastikan persembahan vokal mereka baik dari hari ke sehari. Antara lagu-lagu yang saya suka ialah Azizah, Ingin Tahu, Jangan Tinggal Daku.

6. Ramai yang suka Hazama diserap kembali. Pada pendapat saya Hazama mampu menceriakan persekitaran Diari. Setakat ini saya nampak Lotter dan Faizal lebih menyerlah di dalam Diari. Apa yang ada pada Hazama ?

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger