Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 27 June 2006

Alhamdulillah...

InsyaAllah, satu lagi dalam genggaman.

Sultan Melaka dalam Puteri Gunung Ledang The Musical
"Beta perkenankan permintaanmu. Tapi sesungguhnya perbuatanmu ini tetap derhaka. Kau akan keseorangan di puncak Ledang sahaja. Tidak boleh dipandang sesiapa sesudah subuh kelak. Nescaya dia yang memandang , beta sumpah; hilang nyawa bermuntahkan darah!"

Nantikan Pementasan Musim Kedua Muzikal Puteri Gunung Ledang pada 6 Ogos - 21 Ogos 2006 ini !

Nota : Apa yang perlu saya lakukan selepas AF4 tamat ? Saya mahu terbang ! Saya mahu makan angin ! Saya mahu bercuti ! Perjalanan AF4 baru separuh, ada lagi separuh lagi perjalanan yang harus ditempuh.

Jika tiada aral melintang, minggu ini saya akan sekali lagi menguruskan kelab peminat untuk hadir ke Konsert AF4. Sesiapa yang berminat rajin-rajinlah tinggalkan sokongan anda di ruangan komen. Peminat Diddy, Farhan, Faizal dan Velvet senang nak cari. Oleh itu, kepada peminat Haziq, Salima, Lotter dan Amirul bolehlah melaporkan diri dengan segera. Jangan malu-malu. :)

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger