Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 09 June 2006

Diari Akademi Fantasia 02 07 & 08

Memandangkan saya tidak menonton, maka tiada ulasan. Saya telah menghabiskan masa di luar bersama teman-teman. Yang mahu dipautkan juga tiada. Saya hanya berkesempatan untuk menonton sebentar tadi, itu pun atas keperluan untuk mereka soalan peraduan. Untuk tidak menghampakan, tulisan-tulisan di AF4 Microsite yang juga tulisan saya dititipkan di sini. Sama sahaja gaya bahasanya.

Diari Tengahari :

Dalam Kelas Drama hari ini mereka bercerita tentang pengalaman lucu sewaktu pendaftaran ke Akademi Fantasia. Mari kita kongsi pengalaman-pengalaman mereka. Hari ini juga para pelajar perlu membuat persembahan di hadapan Tenaga Pengajar. Ada Cikgu yang marah-marah kerana tidak berpuas hati dengan persembahan pelajar. Dalam pada itu, Fifi telah masuk ke dalam Akademi Fantasia ?Siapa Fifi ? Bila Diddy bertemu Fifi tentu ada sesuatu yang melucukan berlaku. Diddy cuba untuk merapati Fifi walaupun dalam keadaan gementar. Dada Diddy berdebar. Selangkah semakin dekat dengan Fifi, jantung Diddy berdegup kencang. Fifi diam menunggu. Diddy tidak berani mengatur langkah. Dr.Fazley memaksa Diddy merapati Fifi...Apa yang terjadi seterusnya ? Menjelang Hari Bapa, pelajar dihujani airmata kerana teringatkan bapa-bapa mereka. Ada sebab mengapa Amirul bertemu dengan Dr.Fazley. Kenapa agaknya ya ?
Diari Malam :
Pertemuan misteri antara Amirul dan Dr. Fazley sebenarnya adalah untuk mengkhabarkan satu berita kurang baik untuk Amirul. Semoga Amirul terus tabah dan tidak menjejaskan persembahan beliau Ahad ini. Amirul berpeluang untuk berbicara dengan ibunya melalui telefon. Dalam Kelas Cikgu Linda Jasmine, ada sesuatu yang melucukan berlaku kepada Amirul, Lotter dan Faizal. Tiga budak nakal ini ada sahaja aksi yang melucukan dari mereka. Kesemua pelajar mendapat hadiah baru dari penaja. Dalam Kelas Drama pula, pelajar harus berdialog menggunakan satu huruf sahaja. Dalam pada itu, setelah melihat persembahan Rich, Cikgu Ajai dan Cikgu Sham mencadangkan sesuatu kepada Rich. Apakah cadangan tersebut ? Apa reaksi Rich dengan cadangan tersebut ? Ada pelajar mengadu tentang tekanan berada di Akademi.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger