Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 15 June 2006

Diari Akademi Fantasia 03 07 & 08

Kalau sesiapa yang sedar pada musim ini tiada lagi sesi kreativiti antara pelajar. Dulu ada penulisan surat wasiat, kali ini mereka buat wasiat guna audio. Sesi mewarna guna krayon pun tiada lagi. Mewarna adakalanya boleh release tension. Personaliti pelajar boleh dilihat melalui kreativiti yang dihasilkan.

Siti Nurhaliza ? AF1 Siti Nurhaliza muncul sebagai Pengkritik Jemputan, AF2 Siti Nurhaliza hanya muncul di skrin LED sebelum ke Konsert Siti Fantasia dalam salah satu konsert, AF3 Siti Nurhaliza muncul dalam Diari Akademi dan musim AF4 Siti Nurhaliza hanya kedengaran suaranya di dalam Diari Akademi. Siti Nurhaliza muncul dalam rancangan Akademi Fantasia dengan dijemput dan bukannya menawarkan diri. Rancangan popular seperti AF siapa yang tidak mahu turut serta. Walaupun sekadar mendengar suara, sudah cukup memadai.

Tiba-tiba kucing Fifi menjadi tumpuan. Farhan dan Faizal cuba untuk mendekati kucing tersebut. Macam yang pernah kita pelajari di AF1, kucing boleh menyebabkan penonton mengundi kita. Maka, kucing perlu didekati dan dijadikan milik kita. Nak apa lagi, kucing dah kita beri. Kamera pun dah kita berikan nama. Semuanya dah tersedia. Perwatakan dan personaliti sahaja yang perlu dikeluarkan.

Rasanya apabila sudah boleh memasak, apa kata teruskan sahaja memasak sendiri. Macam sedang berkhemah, masak sendiri, kemas sendiri. Hmmmm...Untuk ulasan lanjut bolehlah membaca di SeniKami.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger