Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 19 June 2006

Diari Akademi Fantasia 04 01 & 02

Lagu Baru Konsert 04
Zila - These Boots Are Made For Walking (Nancy Sinatra/Jessica Simpson)
Amirul - Khatulistiwa (Blues Gang)
Faizal - Wo! (Zahid)
Farhan - Tak Ingin Lagi (Misha Omar)
Diddy - Nusantara (Kembara)
Salima - Senandung Hidup Berbudi (Ramli Sarip)
Velvet - Dikir Puteri (Noraniza Idris)
Lotter - Bertemasya Desa Gemalai (Ramli Sarip)
Haziq - Buat Sang Puteri (Spider)

Reaksi pertama saya bila mendapat senarai lagu dalam jam 3 petang. Lagu Apa Ni??? Macam mana agaknya tarian Faizal untuk lagu Wo! Nusantara agak menarik, lagu yang ada jiwa lebih-lebih lagi lagu tersebut adalah lagu dari kumpulan Kembara. Velvet pula bawa lagu Dikir Puteri ! Masing-masing perlu melakukan kejutan apabila dapat membawakan lagu-lagu tugasan mereka dengan baik pada minggu ini. Memang lagu-lagu yang mereka dapat bukan lagu-lagu yang popular. Badi lagu kurang popular adakalanya selalu menjadi kenyataan.

Jika dilihat pada trend minggu lepas, memang wujud golongan peminat yang akan menonton persembahan sebelum mengundi. Ada juga yang mengundi sebelum menonton persembahan. Minggu ini macam ada tema nusantara dengan irama-irama dari kelompok tersebut.

Sahabat, walau di mana anda berada : Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger