Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 26 June 2006

Diari Akademi Fantasia 05 01 & 02

Kejutan yang sepatutnya untuk Zila akhirnya sekadar menjadi tontonan Zila apabila terpaksa melihat kegirangan dan keseronokan rakan-rakannya yang berkunjung ke IO Action, Linggi.

Apa yang boleh disimpulkan daripada Peratus Terkini yang ada ?
Faizal 15%, Farhan 15%, Lotter 13%, Amirul 12%, Velvet 12%, Salima 12%, Diddy 11% dan Haziq 9%. Saya suka melihat kedudukan terkini kerana ada sebilangan pengundi yang telah mengundi berdasarkan kebolehan pelajar. Ada juga yang masih mengundi berdasarkan paras rupa. Tetapi biasalah Akademi Fantasia. Kalau sekadar undi berdasarkan persembahan, baik sahaja menonton Malaysian Idol (itu pun kalau wujud lagi). Personaliti itu penting dalam Akademi Fantasia dan bakat juga sama penting.

Lagu Tugasan Minggu 5
Amirul - Lagu Zaman (SM Salim & Ramli Sarip)
Diddy - Biar Betul (Akar)
Faizal - Terharu (Sweet Charity)
Farhan - Biarlah Rahsia (Siti Nurhaliza)
Haziq - Juwita Citra Terindah (M.Nasir)
Lotter - Bila April (Fazley)
Salima - Because Of You (Kelly Clarkson)
Velvet - Sangkar Cinta (Ziana Zain)
Lagu Bonus - Serasi Bersama (Ajai & Nurul)

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger