Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 22 August 2006

Ejen 016 : Penampilan Cameo
Kalau minggu lepas, kita dipersembahkan dengan penampilan cameo oleh Fazura, dalam episod 6 yang akan ditayangkan pada hari Rabu, jam 9.30 malam di TV3, M.Nasir pula akan muncul sebagai cameo. Episod yang lepas Fazura muncul sebagai isteri Bromo, seorang guard yang katik tetapi mempunyai isteri yang cantik. Saya tidak pasti kebenarannya, tetapi melihatkan tayangannya minggu lepas semacam kehadiran Fazura adalah satu bentuk super-impose. Nampak tidak begitu jelas interaksi antara Saiful Apek dan Fazura dalam babak tersebut.

Untuk tayangan esok, kemunculan M.Nasir masih tidak dapat saya jangkakan. Mungkin berwatak baik, mungkin juga berwatak jahat. Kalau M.Nasir muncul berwatak jahat mungkin ada baiknya. Sudah lama tidak melihat M.Nasir berlakon watak jahat. Atau mungkinkah penampilan cameo hanya sekadar untuk membawakan watak baik sahaja.

Untuk memudahkan anda, saya sertakan penampilan cameo untuk episod-episod akan datang yang akan menambahkan seri dalam Ejen 016.

Episod 6 : M. Nasir
Episod 9 : Amber Chia
Episod 10 : Linda Onn
Episod 12 : Waheeda
Episod 13 : Yusry KRU

Artis Pilihan DiGi Anugerah ERA 06
Dalam perkembangan lain yang berkaitan dengan penaja Ejen 016 iaitu DiGi. Anda masih boleh mengundi Artis Pilihan DiGi untuk Anugerah ERA 06 yang akan berlangsung 9 September ini. Jika tahun lepas Mawi memenangi kategori ini setelah muncul Juara Akademi Fantasia 3, mungkin tahun ini anda mahu melihat Faizal pula menang kategori ini.

Drama : Ning Baizura featuring Nikki & Yanie
akan dikemaskini segera

Siti Nurhaliza
akan dikemaskini segera

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger