Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 13 February 2007

Rezeki Mencurah Lagi

Email

Good day!

Starting next Monday, Pagi@ERA will have a new addition – the incomparable Raja Azura! Raja Azura, or Kak Engku as she is fondly nicknamed, brings with her spontaneous wit, warmth, and side-splitting one-liners that have garnered her countless awards and nominations through the years as TV host, actress and comedienne.

A radio virgin, Kak Engku is extremely excited to join the likes of Khairil and Kiran (K n K) to bring more laughter to ERA’s listeners. She will be known as the THIRD K and is the latest addition of famous celebrities such as Saiful Apek and Aznil in the ERA family.

Please welcome Kak Engku to AMP when she starts next Monday, 12th of February.

You can also visit http://sultanmuzaffar.blogspot.com and http://badrulaftersix.blogspot.com – both popular blogsites, starting next Monday to catch the same ad.

And if watching ASTRO channels are more your thang watch out for the “K n K n K” TVCs soon!
Bukan sebarang orang yang boleh email ke seluruh Astro. Hanya bos besar saja yang boleh hantar email ke mailing list. Bila datang tawaran tersebut, saya terima. Untuk berapa lama ? Biarlah rahsia.

Saya ada dengar beberapa kali setiap kali Kak Engku ke udara dalam perjalanan ke pejabat. Selalunya dalam pukul 8.15 akan ke udara Juli & Rumi. Memang saya suka segmen tersebut. Kadang-kadang saya menang. Kadang-kadang saya boleh jawab soalan Juli, dan kadang-kadang saya jawab penuh soalan untuk Rumi. Kiranya terror untuk kesemuanya. Hahaha !

Memang riuh rendah studio dengan gelak ketawa ketiga-tiga penyampai yang ada. Kak Engku memang boleh saya katakan berjaya menggamatkan studio. Tapi gamat yang bagaimana ? Kadangkala macam nak runtuh studio dan saya sendiri tidak tahu nak dengar yang mana satu. Lebih-lebih lagi bila segmen Rumi & Juli.

Kemunculan Kak Engku semacam menjadi pelengkap kepada Khairil & Kieran. Bila ada isu-isu yang dibangkitkan lebih-lebih lagi jika berkenaan dengan perbezaan jantina, maka wujudnya pandangan yang seimbang antara mereka. Tidaklah hanya Khairil dan Kieran sekadar menyokong kaum lelaki sahaja.

Saya rasa pengalaman Kak Engku dalam bidang lakonan, baik dalam drama atau teater telah membolehkan Kak Engku sendiri mengawal dirinya untuk sentiasa sedar diri. Kadang-kadang kita sendiri terlupa.

Sepanjang perjalanan saya ke pejabat semakin menjadi lebih gamat dan ceria dengan kehadiran Kak Engku. Tapi bila sampai office saja terus kelat kerana kerja pejabat semakin menggunung. Akademi Fantasia pun dah nak mula !

Masih ingat maklumat Ujibakat Akademi Fantasia 5 yang pertama kali disiarkan di blog ini dan juga diletakkan di beberapa blog dan forum yang berkaitan ? Sila pastikan anda sentiasa melekat di sini untuk maklumat panas & eksklusif berkenaan Tenaga Pengajar dan Pelajar baru Akademi Fantasia 5. Bila ? Awal bulan Mac ! Anda harus sentiasa tekan refresh !

Sedangkan maklumat Ujibakat AF5 telah memanaskan beberapa pungkoq kerana menurut mereka apa kelebihan blog ini sehingga diberikan maklumat eksklusif AF5, pastikan mereka terkena renjatan elektrik bila melihat maklumat berkenaan Pelajar Baru AF5 di sini.

Banyak kerja !!!

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger