Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 03 June 2007

Kelam Kabut !

Semuanya menjadi serba tak kena ! Serba salah ! Serba tak kena ! Kacau bilau ! Minggu lepas segala undang aku penuhi walaupun dalam keadaan kacau bilau. Mula-mula aku tolak jemputan Ketua Kampung Aizoners. Aku cakap aku ada hal lain. Sebenarnya setelah 10 minggu Akademi Fantasia, selama 10 minggu juga lah aku tak pergi pasar malam makan Mee Soto. Itu sebabnya aku tolak undangan ke Tonton Wayang Shrek 3 bersama Aizoners. Tapi bila dapat satu panggilan dari ayah Aizat sendiri, aku jadi serba salah. Aku tak dapat nak tolak. Akhirnya aku pergi juga tengok wayang dengan Aizat dan keluarga serta peminat-peminatnya. Nampaknya minggu depan lah baru aku dapat merasa Mee Soto yang dah 10 minggu aku tak rasa.

Sebelum pergi tengok wayang, aku lepak sama Shawal dan yang lain-lain. Shawal nak lancarkan Portal ShawalFC.net nya. Masing-masing ada Portal sekarang. Shawal kemudian habiskan masanya dengan chatting bersama peminat dia. Ramai yang ada malam tu. Antaranya MrManager, Klubbkidd, Ajami, JuanDanza dan Budiey.

Sabtu lepas aku pergi tengok Waris Jari Hantu ! Puas hati ! Shuhaimi Baba nampaknya sudah kembali. Lakonan Azean Irdawati, Maya Karin & Rusdi Ramli memang superb habis. Aku akan buat ulasan panjang tentang Waris Jari Hantu esok lusa kalau ada masa dan bila semua masalah sudah selesai. Dah ! Aku nak tidur. Aku dah bosan dan penat layan SMS nih ! Aku dah cancelkan wayang Waris Jari Hantu. Penat !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger