Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 25 June 2007

Pening ?

Image Hosted by ImageShack.us

Tak perlu pening kepala. Biar sekeliling kita saja yang pening kepala memikirkan masalah dunia. Kita ? Duduk diam buat kerja sendiri. Kalau susah sangat. Kita turun tangga dan naik tangga. Pusing-pusing. Pi mai, pi mai tang tu jugak ! Tinggal lagi lebih kurang dua minggu lagi. Semua kerja perlu disiapkan, kalau tidak semua, sekurang-kurangnya tiga perempat dari kerja yang diamanahkan dapat disiapkan. Kalau ikut prioriti, persiapan pencalonan untuk Asian Television Awards 07 merupakan yang paling penting. Portal RIA/PRIMA tidak kurang pentingnya juga. Anak Gemilang Malaysia juga merupakan agenda penting sempena menyambut ulangtahun Kemerdekaan Malaysia ke-50. Nampaknya semua penting ! Masalah utama di sini bila ONE-MAN-SHOW ! Kalau cuti, tiada siapa untuk replacement. Nampaknya kena juga angkut notebook sekali. Mujur tiada acara penting yang berlaku pada minggu tersebut. Kalau ada pun cuma tarikh tutup untuk Asian Television Awards 07.

Semalam singgah sekejap ke Birthday Syazwan. Gang baru di Astro. Sebelum ini pun gang juga tapi gang Kosmo. Ramai yang ada. Ada Suraya, Maliah Kosmo, Faridul NST, Fida x-NST, Hamzah Kosmo, Munir, Dean Kosmo, Rozina "boss lama" Aziz untuk sesi sebelum pergi main bowling. Balik dari bowling, join balik untuk makan malam. Hahaha. Gang malam lagi best. Ada Rudy Harian Metro, Badrul f-tersix, Vernon Artistes United, Juan Danza iRemaja, Shazryn Utusan, Farihad Berita Harian, JKK dan Rozina "yang tak reti-reti nak balik" Aziz. Kalau ada yang tertinggal, sorry lah. Ada penyakit memory lost ! Hahaha. Ops ! Tutup mulut !

Di antara masa tersebut, saya sempat juga singgah melihat suasana di Flamingo Bowling bersama Ebi FC. Meriah suasana dengan pelbagai FC yang datang memberikan sokongan. Masing-masing hantar wakil. MawiFC ada, Aswad Frenzy pun ada, Mila FC pun ada. Ebi FC hantar 5 team. Zahid FC pun ada, tapi ada juga yang tiada. Mungkin tengah sibuk dengan masalah lain kot. Padat bowling tersebut dengan manusia. Bila dah padat, bingit jadinya.

Cukuplah. Tiada idea pun. Sekadar borak-borak kosong.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger