Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 24 July 2007

Web Trend Map 2007 Version 2.0

klik imej untuk lebih besar

Nampaknya trend dalam dunia web akan menjadi lebih berselirat macam imej di atas ini. Berdasarkan peta keretapi bawah tanah di Jepun, terlahir satu imaginasi kita akan apa yang akan berlaku di masa akan datang. Nanti saya kemaskini apakah teknologi-teknologi sedia ada yang saya gunakan buat masa kini. Saya mahu study web trend map ini minggu ini. InsyaAllah.

Berpeluang untuk menonton rough cut Muallaf semalam di pejabat Yasmin Ahmad. Gulp ! Malaysia sudah lama mengamalkan kebebasan beragama di negara ini, tetapi sudah terbukakah kita untuk membenarkan diri kita menerima elemen-elemen agama lain dalam hidup kita ? Itu persoalannya. Ajami mewawancara Yasmin Ahmad selepas tayangan semalam, layar ke blog Ajami untuk baca wawancara tersebut.

Kredit : Web Trend Map 2007

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger