Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

1 Juta Bakal Menjadi Milik Anda !

Entri oleh sultanmuzaffar 05 December 2007

Image Hosted by ImageShack.us

Pernahkah anda mengambil sikap tidak apa terhadap sesuatu perkara ? Jangan ! Ambil langkah baru mulai sekarang !

Apakah yang telah terjadi kepada rakyat Malaysia ? Mereka selalu mengambil lewa tentang perkara yang boleh mendatangkan keuntungan pada mereka.

Mungkin saya boleh ingatkan anda apa yang telah anda lakukan dulu.

Mereka pernah menunggu hingga tarikh yang terakhir untuk menukar Kad Pengenalan Baru dan mereka juga mahu menjadi pengguna terakhir mendaftar kad telefon prabayar mereka.

Apabila ditawarkan hadiah RM1 juta pun orang Malaysia masih bertangguh. Mereka mengambil langkah tidak apa….atau tiada peluang untuk menang…atau peraduan itu sekadar membuang masa.

Banyak yang boleh anda lakukan dengan RM1 juta ! Kalau saya macam-macam yang boleh dibuat dan dibeli.

Setiap manusia punya keinginan dan setiap keinginan itu perlu didokong dengan usaha. Tanpa usaha, mustahil akan berjaya.

Saya punya keinginan untuk memilikinya dan saya telah pun mengisi borang dan tekan OK. Bukannya susah pun.

Tetapi mereka terlupa yang mereka juga ada peluang untuk memenanginya. Tuah ayam mungkin nampak di kaki tetapi tuah manusia tidak ada siapa yang tahu.

Sebagai orang Islam, telah tertulis di dalam Al-Quran yang Allah tidak akan merubah nasib sesuatu kaum itu, kecuali mereka merubahnya sendiri.

Masalahnya sekarang, kenapa kita tidak mahu mengubahnya ? Semuanya terletak pada diri kita sendiri.

Anda ada lagi kurang 30 hari untuk merubah nasib anda.

Tarikh tutup peraduan Jutawan Merdeka TM akan tamat pada 31 Disember 2007 !

Jangan buang masa anda. Anda hanya perlukan 5 minit untuk berpeluang menjadi seorang jutawan tahun ini.

Tawaran yang diberikan oleh Jutawan Merdeka TM terlalu banyak. Mungkin anda tidak berpeluang untuk memenangi RM 1 juta kerana ada banyak lagi hadiah yang boleh anda menangi. Hadiah Harian turut memberikan anda peluang memenangi rebet RM100 tunai yang akan dikreditkan ke akaun pemenang.

Selain daripada itu sebagai Hadiah Bulanan mungkin menjadi milik anda. Pernahkah anda bercuti ke luar negara ? Mungkin Pakej Percutian Luar Negara (EPL/Olimpik Beijing) untuk dua orang yang bernilai RM15,000 menjadi taruhan anda. Sempenan Tahun Melawat Malaysia tidak sah jika tiada pakej melancong dalam negeri dan Pakej Percutian Tahun Melawat Malaysia untuk 4 orang bernilai RM5,000 mungkin menjadi milik anda juga. Turut disediakan untuk anda ialah telefon bimbit 3G Nokia.

Anda ada telefon kediaman TM ? Atau mungkin ada capaian internet TMNet ? Atau anda menggunakan akaun Celcom sama ada prabayar/pascabayar ?

Anda layak untuk menang RM 1 juta !

Caranya mudah saya. Anda dikehendaki mengisi borang penyertaan dan lengkapkan slogan. Borang penyertaan boleh didapati secara online di www.tmonline.com.my.

Anda juga boleh mendapatkan borang penyertaan dari cawangan TMPoints atau Celcom di seluruh negara. Isi dan hantar terus.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh melayari www.tmonline.com.my atau menghubungi talian bebas tol 1300 888 555 or 100.

Ingat ! Peraduan tamat pada 31 Disember 2007. Ayuh ! Rakyat Malaysia ! Ini peluang anda !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger