Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Dapatkan Tune Cards

Entri oleh sultanmuzaffar 13 December 2007

Zaman sekarang terdapat penyelidikan yang menyatakan ramai di kalangan golongan muda yang dibelenggu muflis sebelum waktunya. Sebab utama adalah Kad Kredit !

Benar, zaman kini mementingkan kesenangan. Kad kredit jadi simbol kekayaan walaupun sebenarnya tidak.

Kini anda pun boleh memiliki kad sendiri, kalau mahu. Lebih-lebih lagi apabila sejarah kredit anda tidak menjadi penghalang.

Sangat mudah bukan ?

Untuk memiliki Tune Card tiada had gaji minima yang sering menghantui pemilik.

Tune Card sama seperti kad pra bayar telefon bimbit. Masukkan nilai dan guna hingga nilainya habis. Semua duit anda. Bukan duit bank.

Itu bezanya antara Tune Card dan kad kredit yang berlegar di pasaran sekarang.

Anda boleh masukkan semua gaji anda ke dalam Tune Card dan kemudian berbelanja mengikut kemampuan anda. Belenggu hutang kini tidak menghantui anda lagi kerana anda hanya berbelanja mengikut batas kemampuan anda.

Sudah banyak servis dan perkhidmatan yang sudah menerima Tune Card sebagai salah satu kaedah pembayaran. Anda boleh membeli petrol, tiket kapal terbang, membeli-belah secara online, pembelian tiket wayang dan banyak lagi.

Semuanya menjadi mudah untuk anda sekarang.

Saya sudah memilikinya. Kini semuanya menjadi lebih mudah untuk saya.

Saya hanya perlu ke http://www.tunemoney.com/ dan pilih Card. Klik ke Apply Now !

Ikut arahan yang dinyatakan dan kini saya telah pun memiliki satu kad pra bayar Visa.

Saya boleh mengambil Tune Card itu di cawangan Pos Malaysia pilihan anda.

Kini saya tidak perlu lagi membawa dompet saya ke mana-mana. Wang milik saya semuanya sudah bertukar menjadi kad plastik.

Mengejutkan apabila proses mendapatkan Tune Card amat mudah dan singkat. Ia boleh disahkan dengan cepat.

Jika di dalam Tune Card anda ada banyak wang, jika anda ke luar negara anda boleh menggunakan Tune Card untuk mengeluarkan wang di ATM seluruh dunia.

Tidak seperti kad kredit, Tune Card tiada bayaran dikenakan jika bayaran lewat dan tiada bil yang akan tiba setiap hujung bulan.

Benar, Tune Card memudahkan hidup saya.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger