Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Jom Ke Old Trafford !

Entri oleh sultanmuzaffar 16 June 2008

http://www.misterpotato.com.my

Pernahkah anda menjejakkan kaki ke Old Trafford ? Bagi peminat sukan bolasepak khususnya Manchester United tentu sekali mengetahui tentang Old Trafford. Ia merupakan stadium di mana perlawanan yang melibatkan Manchester United dilangsungkan.

Jika anda ingin memenangi Hadiah Utama tersebut, caranya amat mudah. Kumpul paket Mister Potato sebanyak mungkin, dan anda berpeluang untuk melihat sendiri lokasi di mana Eric Cantona pernah beraksi dan juga mengimbau kenangan di situlah bermulanya era kegemilangan David Beckham.

Hadiah Utama tersebut bernilai RM15,000 setiap satu untuk 30 pemenang bertuah yang berjaya mengumpulkan markah paling banyak. Hadiah tersebut termasuk menyaksikan perlawanan melibatkan Manchester United di stadium tersebut dan turut berpeluang untuk melawat Stadium Old Trafford dan Muzium secara eksklusif.

Lebih menguntungkan sekiranya anda bernasib baik yang merupakan tiga pengumpul mata paling banyak anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah wang tunai sebagai belanja sebanyak RM5,000 setiap seorang.

Bukan itu sahaja, pemenang Hadiah Bulanan juga akan dipilih. Lima pengumpul mata bola sepak paling banyak setiap bulan akan memenangi hadiah jersi kelas yang asli beserta tandatangan pemain handalan dunia seperti Christian Ronaldo, Michael Ballack, Fernando Torres, Nani & Crec Febregas beserta gambar dan sijil. Amat menarik. Lebih menarik sekiranya anda merupakan peminat setia sukan bolasepak.

Setiap satu pakej memberikan nilai mata yang berlainan. Penutup tin 160g memberikan anda 3 mata, pek 85g memberikan anda 2 mata dan pek 55g memberikan anda 1 mata. Jadi, yang mana satu pilihan anda ? Jika saya, saya akan pilih penutup tin 160g kerana ia memberikan saya lebih mata berbanding pek 55g. Makan banyak Mister Potato memberikan anda lebih banyak peluang untuk memenangi Hadiah Utama.

Kumpulkan seberapa banyak pek kosong yang berjaya anda kumpulkan. Klipkan setiap 10 pek secara berasingan dan kemas. Pastikan setiap jenis pek dalam asingan yang betul. Masukkan dalam sampul surat beserta salinan kad pengenalan anda. Pastikan anda menulis nama anda dengan jelas dan poskan dengan segera.

Ulangi setiap bulan dan anda berpeluang untuk memenangi Hadiah Bulanan. Anda juga boleh mengumpulkannya untuk memenangi Hadiah Utama. Yang mana pilihan anda ? Ke Old Trafford atau pun sekadar mendapat jersi pemain ?

Anda jika anda merupakan peminat SMS, anda juga boleh turut serta peraduan SMS yang disediakan. Untuk penghantar SMS bertuah, mereka akan menerima 50 mata Bola Sepak Bonus dan barangan premium eksklusif.

Caranya mudah sahaja, taipkan mpfc dan hantarkan ke 33334. Ikut arahan yang seterusnya. Menggunakan SMS juga anda mungkin menjadi insane y ang bertuah di dunia.

Promosi peraduan ini bermula 1 Jun 2008 dan akan berakhir pada 30 November 2008.

Inikah impian anda ?

Maklumat lanjut berkenaan peraduan ini boleh didapati di http://www.misterpotato.com.my/.

Sebenarnya saya terlibat dengan Projek Rahsia Old Trafford yang dianggotai oleh KY, Thomas, Foong, Satkuru, Kevin, Debra dan saya sendiri. Kumpulan kami digelar HoLiao!
http://yapthomas.com/
http://hamletshero.blogspot.com/
http://satkuru.com/
http://foongsite.com/
http://debfong.blogspot.com/
http://kyspeaks.com/
http://sultanmuzaffar.blogspot.com/

Dalam kesuntukan masa yang ada sebelum saya ke Pulau Tioman saya harus menyiapkan beberapa klip video untuk digabungkan dengan ahli kumpulan saya. Agak sukar untuk menjadi Ketua Kumpulan apabila waktu-waktu tidak mengizinkan. Namun demikian, dapat juga saya siapkan klip video tersebut dengan bantuan Ashwad dan Mukmin. Lokasi penggambaran klip yang melibatkan saya dibuat dengan penuh risiko. Agak tinggi tempatnya kerana kami mahu mendapatkan shot terbaik Menara Kuala Lumpur. Hasilnya telah pun siap dan pastikan anda menontonnya di YouTube tidak lama lagi.

Terima kasih kepada ahli kumpulan yang memahami kerja saya dan berhasil menyiapkan klip video tersebut. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger