Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Cuti Cuti Malaysia : Sipadan Kapalai Dive Resort Bhg. 3

Entri oleh sultanmuzaffar 30 June 2008

Senja di Kapalai
Kesuraman Senja di Kapalai
Hening Malam di Kapalai
Ketenangan di Kapalai
Debar Di Kapalai


Saya baru kembali dari Pulau Sipadan. Bercuti. Saya bercuti di dalam negara sahaja. Saya sahut seruan kerajaan. BerCuti-Cuti Malaysia. Harga minyak melonjak tinggi, mana saya ada duit untuk melancong ke luar negara.

Ia merupakan hari terakhir saya di Pulau Sipadan-Kapalai. Saya tidak dibenarkan diving di hari terakhir kerana saya perlu naik kapal terbang AirAsia untuk pulang ke Kuala Lumpur. Saya tidak mampu naik MAS kerana mahal. Lagipun harga minyak semakin melonjak tinggi, saya mana ada duit untuk naik MAS.

Saya menggalakkan anda melancong di dalam negara. Lebih-lebih lagi ke Pulau Sipadan. Sebuah syurga dunia untuk penyelam. Kalau anda bukan penyelam, anda masih boleh snorkeling. Kalau anda berhajat untuk diving, anda boleh mendapatkan lesen dengan belajar dahulu dengan F-Tersix Dive.

Dari Pandangan Kaca Mata sultanmuzaffar
Sipadan Kapalai Dive Resort
Sipadan Kapalai Dive Resort
SKDR Dive Centre
SKDR Dive Centre
Kembali dari Early Morning Dive
Mabul Wing
Kapalai Wing




Entri Berkaitan :
Pulau Sipadan Hari Pertama
Pulau Sipadan Hari Kedua : Gambar Dasar Laut
Ada Dunia Lebih Tenang 2
Ada Dunia Lebih Tenang 1

Escapism

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger