Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Dari XPAX Untuk Budak Sekolah Sahaja : S.O.X. !

Entri oleh sultanmuzaffar 07 October 2008

School of X (S.O.X.) bukanlah sekolah yang mengajar perkara yang terlarang ataupun lebih mudah yang mengajar tentang seks. ! S.O.X. merupakan pelan prabayar terbaik yang akan menggegar dunia. Pelan tersebut dikhaskan untuk pelanggan yang berusia 12 hingga 18 tahun. Secara lumrah akal, ini bermakna perkhidmatan itu ditawarkan untuk pelajar sekolah.

Zaman sekarang pelajar sekolah juga sudah memiliki telefon bimbit dan ianya bukan sesuatu yang asing. Sudah menjadi pemandangan yang biasa apabila melihat pelajar sekolah berpakaian sekolah menggunakan telefon bimbit. Mungkin demografi peringkat umur yang dilihat hanya di sekitar bandar.

Bersesuaian dengan pakej tersebut untuk pelajar sekolah, pastinya kadar panggilan terbaik, bonus terbesar dan kelebihan terbaik ditawarkan oleh rangkaian telefon bimbit tersebut. Ala…untuk budak sekolah.

Dengan S.O.X., pelanggan mendapat peluang panggilan paling rendah ke mana sahaja. Ya ! Ke mana sahaja. Panggilan dari Kuala Lumpur ke Tawau atau Kota Kinabalu atau Ampang atau Bukit Mertajam atau Gua Musang atau Permatang Pauh…kadarnya sama sahaja.

Panggilan lebih murah sekiranya menghubungi kawan atau keluarga yang tersenarai dalam 8pax. Cari 8 orang yang boleh anda panggil sebagai kawan seusia dengan anda, mungkin adik, abang, kakak, sepupu terbaik atau sahabat rapat anda untuk disenaraikan dalam 8pax. Paling mudah 8 orang yang paling penting dalam hidup anda. Tanpa mengira sesiapa pun yang anda pilih dan mereka mestilah pelanggan kepada S.O.X..

Untuk mengaktifkan 8pax, taip 8PAX ON dan hantar ke 28882.

Kadar untuk panggilan video, penghantaran MMS dan perkhidmatan jalur lebar mobile yang tiada tandingan. Kiranya S.O.X. akan memudahkan pelajar berkomunikasi dengan rakan-rakan mereka. Agar lebih mudah untuk mereka menghantar nota-nota pelajaran menggunakan MMS, atau menggunakan jalur lebar mobile untuk melayari internet mendapatkan nota-nota pelajaran.

Adakalanya pelanggan bertuah akan dikejutkan dengan bonus istimewa, muat turun hebat dan banyak lagi kemudahan yang boleh ditawarkan kepada mereka.

Seperti…

Tatkala anda mendaftar untuk S.O.X., RM10 akan dikreditkan ke dalam akaun anda selepas nombor baru anda diaktifkan. Anda hanya perlu reload dengan kadar RM10 untuk pertama kalinya. Semuanya untuk anda.

Selalunya jika anda menyambut hari lahir anda hanyalah satu hari sahaja. Tetapi sekiranya anda pelanggan S.O.X., anda berpeluang untuk membuat panggilan PERCUMA dan menghantar SMS pada hari lahir anda dan ENAM hari seterusnya kepada mereka yang tersenarai dalam 8pax.

Ingat ! Pelan ini hanya untuk mereka yang berusia 12 hingga 18 tahun sahaja.

Pelajar sekolah harus menggunakan peluang ini untuk sesuatu yang positif untuk perkembangan pembelajaran mereka. Dunia semakin berubah, teknologi semakin berkembang, pembelajaran semakin mudah lebih-lebih lagi dengan penggunaan telefon mudah alih.

Di zaman kegawatan ekonomi ini yang mana harga minyak yang tinggi, kos sara hidup juga semakin tinggi, tidak ketinggalan harga barang juga tiada yang makin turun, maka penjimatan dengan menggunakan S.O.X. di masa-masa seperti ini amat bersesuaian untuk pelajar. Ingat…ubah cara hidup…itu nasihat dari Menteri untuk rakyat Malaysia.

Sebagai pelanggan S.O.X. anda juga berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik yang bersesuaian dengan perkembangan teknologi dan hadiah-hadiah yang mantap ! Juga bakal menjadi milik anda jika anda melanggan S.O.X.

Bukan juga untuk pelajar yang akan menghadapi Penilaian Menengah Rendah atau pun Sijil Pelajaran Malaysia, ianya untuk semua. Sesiapa sahaja, tetapi yang paling penting…

Jika anda bukan budak sekolah, jangan mimpi ini untuk anda. Mungkin ianya sesuai untuk anak-anak anda.

Anda boleh melayari laman web S.O.X. di www.xpax.com.my/sox

1 Responses to Dari XPAX Untuk Budak Sekolah Sahaja : S.O.X. !

  1. testing...

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger