Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Lima Band, Satu Pentas…20 Jun Ini

Entri oleh sultanmuzaffar 16 June 2009


Saya sedar banyak konsert artis tempatan yang bakal menyusul bulan Jun hingga Ogos ini. Tetapi konsert yang bakal berlangsung pada 20 Jun ini sesuatu yang berbeza. Bakal menghimpunkan lima band paling meletup di Indonesia, Pesta Malam Indonesia bakal berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil.


Konsert mega Pesta Malam Indonesia ini merupakan kolaborasi di antara TM dan Fatboys yang sememangnya dikenali sebagai penganjur konsert antarabangsa yang hebat di Malaysia ini. Selain konsert pelbagai aturcara telah dirancang bermula pukul 10 pagi hinggalah konsert tamat. Selain berhibur untuk diri sendiri, mereka yang berkeluarga boleh juga membawa keluarga bersiar-siar, membeli-belah atau pun menyertai pelbagai permainan yang disediakan di gerai-gerai yang disediakan di tapak letak kereta.


Keselamatan pengunjung terjamin sewaktu berada di konsert tersebut. Mereka yang berkeluarga tidak perlu bimbang dengan keselamatan keluarga masing-masing memandangkan pihak berkuasa turut melakukan pemantauan dari masa ke semasa agar tiada kejadian tidak diingini berlaku.

Tiket untuk menyaksikan konsert ini cuma berharga RM63 dan pemegang tiket berpeluang untuk mendapatkan italk mobile dialer percuma. ITalk mobile dialer adalah enabler ataupun cara mudah untuk kita buat panggilan ke mana-mana di dalam atau pun ke luar negara dengan kadar panggilan paling murah terus dari handphone kita.Bagi pembaca blog yang ingin mendapatkan tiket percuma, boleh juga menyertai peraduan PMI 3 dengan melayari laman web rasmi konsert tersebut di www.hypp.tv.


Jika anda ingin menghiasi skrin komputer anda dengan wallpaper-wallpaper menarik artis Pesta Malam Indonesia, bolehlah mendapatkannya di laman web www.hypp.tv. Bagi pelanggan www.hypp.tv berbayar, mereka berpeluang untuk mendapatkan 2 tiket percuma dan bertemu band ternama di majlis post-party !


Gigi, Dewa 19, Sheila on 7, Andra & The Backbone dan Padi ! Siapa yang tidak mengenali mereka ? Lagu 11 Januari, Jomblo, Laskar Cinta, Larut, Sephia, Pria Kesepian, Main Hati, Sempurna, Mahadewi, Kasih Tak Sampai dan banyak lagi sentiasa menjadi siulan anak-anak muda. Pelbagai anugerah telah dirangkul oleh mereka antaranya Anugerah Musik Indonesia dan Anugerah Planet Muzik.

Inilah peluang anda untuk menyaksikan secara dekat…lima band paling hebat di Indonesia beraksi di atas satu pentas, Stadium Putra, Bukit Jalil pada 20 Jun ini.

Jangan ketinggalan !

1 Responses to Lima Band, Satu Pentas…20 Jun Ini

  1. TokSky Says:
  2. BEST bangat ini....tapi bila pula 5 top bands dari Malaysia nak buat konsert di Indonesia? To recommend nama-nama seperti:
    1. Hujan
    2. Estranged
    3. Bunkface
    4. Spider
    5. Pesawat**

    **MUH sekiranya masih bersatu

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger