Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Jom Beraya Gaya Mamee

Entri oleh sultanmuzaffar 04 September 2009

Musim raya datang lagi. Semua orang tahu bila tiba musim raya, rumah akan dibuka sebukanya bagi meraikan tetamu yang datang berkunjung. Amalan Rumah Terbuka telah berlaku sejak dulu lagi. Amalan berkunjung ke rumah teman sempena hari raya sudah menjadi satu kemestian. Bagi mewujudkan kelainan pada musim raya ini, pastinya anda ingin merasai nikmatnya.

Kali ini Rumah Terbuka anda akan dijayakan oleh Mamee Sllrrrp bersama Juara Akademi Fantasia 5, Mila, Juara Akademi Fantasia 7, Hafiz dan Naib Juara AF7, Aril bersama barisan Penyampai ERA. Segala hidangan untuk tetamu lebih 100 orang akan disiapkan untuk anda oleh Mamee sekiranya anda berjaya menjadi pemenang peraduan yang dianjurkan Mamee.

Sebelum sesuatu majlis perayaan menjelang, pastinya tradisi menghantar kad raya perlu berlangsung terlebih dahulu. Untuk memenangi pelbagai hadiah yang ditawarkan, anda perlu menghantar sebanyak mungkin e-kad sempena perayaan ini. Zaman berteknologi kini agak jarang melihat orang menghantar kad secara konvensional lagi. Ramai yang sudah tahu menggunakan internet untuk menghantar e-kad.

Bukannya susah hantar e-kad sekarang. Kemudahan internet sudah tersedia di depan mata anda. Pastikan anda mempunyai ramai kawan dan ramai saudara. Pastinya YA. Dan hantar e-kad tersebut sebanyak mungkin.

Jom Hantar E-Kad

Adakah anda sudah bersedia untuk menghantar e-kad gaya Mamee anda ?

Anda bolehlah mendaftarkan dahulu akaun anda. Gunakan ID pengguna yang anda inginkan dan sertakan kata laluannya sekali.

Anda kini boleh memilih di antara empat kategori e-kad yang ada di antara tradisional, muzikal, riang ria dan animasi.

Kini anda perlu taipkan mesej Hari Raya anda.

Satu lagi kelebihan e-kad ini ialah anda boleh memilih rakan-rakan yang ingin anda sampaikan e-kad buatan anda menerusi contact address yang ada dalam email anda. Anda boleh memilih sebanyak mungkin penerima.

Teruskan, dan anda kini telah pun menghantar e-kad anda kepada penerimanya.
Siapa tahu Hadiah Utama menjadi milik anda. Rumah Terbuka anda akan ditaja oleh Mamee dengan kerjasama Radio ERA pada 3 Oktober depan. Musim raya anda akan enjadi lebih bermakna dengan adanya bintang-bintang Akademi Fantasia yang akan turut memeriahkan rumah terbuka anda.

Hadiah Untuk Blogger Nuffnang

Sempena kempen peraduan ini, Nuffnang turut bermurah hati menganjurkan satu peraduan. Blogger Nuffnang juga berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik harian. Hanya dengan menulis blog, blogger Nuffnang akan berpeluang untuk memenangi hadiah wang tunai RM300 yang ditawarkan setiap hari. Duit raya untuk blogger yang gigih menulis blog.

Peraduan ini akan bermula pada 7 – 18 September depan. Setiap hari dua pemenang yang bertuah akan dipilih dan diumumkan oleh Penyampai ERA FM. Hadiahnya amat lumayan iaitu wang tunai RM200. Jika anda merupakan blogger Nuffnang , RM300 akan ditambah menjadikan semuanya berjumlah RM500 untuk blogger yang bertuah.

Untuk Blogger Nuffnang, ini caranya untuk anda terlibat dalam peraduan ini.

Anda juga layak untuk menghantar seberapa banyak e-kad yang ada kepada rakan-rakan anda. Layari laman web www.rayagayamamee.com.my untuk menghantar e-kad tersebut. Sebagai blogger, anda boleh menulis pengalaman anda itu di blog anda sendiri. Berikan subjeknya sebagai “Beraya Gaya Mamee”. Sama seperti apa yang saya lakukan sekarang. Kemudian, hantar email ke rayagayamamee@nuffnang.com dan sertakan permalink entri anda itu.

Jika anda bernasib baik, nama anda akan diumumkan sebagai pemenang hadian dalam tempoh 7 hingga 18 September ini. Maka hadiah tambahan RM300 wang tunai akan dikreditkan ke dalam akaun Nuffnang anda. Jika akaun Nuffnang anda tidak berwang, secara automatik anda sudah boleh tunaikan kredit anda itu.

Kini anda hanya perlu memilih sahabat terbaik anda, bapa saudara kegemaran anda, sepupu yang pernah anda usik satu ketika dahulu, kekasih lama anda di kampong dan mungkin juga musuh yang anda benci…hantarkan e-kad pada mereka. Lagi banyak lagi terbuka peluang untuk anda terpilih sebagai pemenang dan beraya bersama Selebriti Akademi Fantasia dan Penyampai ERA.

1 Responses to Jom Beraya Gaya Mamee

  1. Mrs Camillo Says:
  2. salam...

    tumpang tanye...

    kalo untuk ahli nuffnang baru, earnings masih kosong lagi.

    macam mana nak tahu, duit masuk ke belum? n macam mana nak tunaikan duit tu kalau ada?

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger