Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Zero Gravity Dengan Kerusi Urut Elektrik Ogawa

Entri oleh sultanmuzaffar 02 September 2009

Memiliki kerusi urut elektrik di rumah dan digunakan sewaktu menonton televisyen adalah satu impian yang mudah untuk direalisasikan. Saya kira kerusi urut elektrik menjadi begitu popular ada satu jenama yang menaja hadiah pemenang Akademi Fantasia musim 3. Saya mula kenal tentangnya dan barang keperluan itu kini tidak dianggap barang mewah.


Keluarga saya ada memiliki sebuah dan saya juga menanam impian untuk memilikinya juga. Alangkah indahnya apabila setelah seharian di pejabat dan kepenatan, apabila pulang kepulangan anda dinantikan dengan satu ganjaran untuk berada di atas sebuah kerusi urut elektrik. Phewww ! Memang indah !

Beberapa hari yang lalu saya berpeluang untuk mencuba beberapa produk yang terdapat di cawangan Ogawa di Pavillion beberapa lebih kurang 30 orang blogger yang turut sama menyertai keriangan tersebut. Memang gamat dibuatnya apabila blogger berkumpul. Kami dibahagikan kepada 2 kumpulan.

Antara dua produk yang ada ialah SmartAIRE dan SmartMATE. Perbezaan utama dua produk ini ialah SmartAIRE menggunakan konsep Zero Gravity. Kenapa saya katakana Zero Gravity adalah kerana kerusi urut ini boleh disengetkan sehingga kedudukan pengguna seakan berbaring. Ini kali pertama saya melihat kerusi urut elektrik yang boleh melakukan sebegitu. Selalunya kedudukan duduk sahaja. Kalau perbandingan dibuat dengan kerusi pesawat terbang, kerusi urut SmartAIRE ialah kerusi pesawat kelas pertama, manakala kerusi urut SmartMATE ialah kerusi pesawat kelas ekonomi.

SmartMATE

SmartAIRE

Kedua-dua produk itu ada kelebihannya yang tersendiri. Jika ditanya saya, pastinya saya memilih SmartAIRE kerana saya mahu merasai nikmat berada di atas kerusi urut Zero Gravity. Mungkin saya boleh tertidur di atasnya. Saya lebih mementingkan keselesaan dan mahu mendapatkan rehat yang cukup. Saya kira kedua-dua kerusi urut itu mampu untuk merealisasikan impian saya itu.







Sebenarnya anda juga berpeluang untuk merasa nikmat menggunakan kerusi urut elektrik Ogawa dengan mencetak baucer online yang ada di blog Nuffnang (entri 21 Mei). Diskaun sehingga 70% bakal menjadi hak anda. Antara empat produk yang ditawarkan untuk anda ialah OMRON Digital Thermometer, Eye Tune, Eye Touch and Enviro Vacuum. Di kala wabak A(H1N1) sedang menular sekarang, penggunaan thermometer untuk mendapatkan suhu badan keluarga anda sememangnya alat yang amat penting. Saya sendiri memeriksa suhu badan saya setiap kali melalui pemeriksaan sekuriti Astro Awani. Bagi mereka yang kepenatan menggunakan komputer, pastinya mata akan cepat keletihan dan menggunakan Eye Tune dan Eye Touch dapat mengurangkan kepenatan tersebut. Selain Hari Perayaan yang akan menjelang tidak lama lagi, pastinya anda akan sibuk membuat persiapan dan mengemas rumah adalah salah satu daripadanya.

Murah ! Dengan hanya RM680 anda boleh memiliki kesemua empat perkakasan tersebut. Amat murah ! Anda boleh cetak baucer tersebut dan menukarnya di cawangan Ogawa terpilih di seluruh Malaysia.

http://ogawaworld.net/index.php

Sempena promosi Mega Raya anda juga berpeluang untuk membeli-belah bersama Pengacara Nombor Satu negara, Aznil Hj Nawawi. Diskaun yang ditawarkan juga lumayan iaitu sehingga 50% dan anda juga berpeluang untuk memenangi baucer membeli-belah sehingga RM10,000. Wow !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger