Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 09 December 2003

ASTRO: Di Mana Silapnya ?

Saya menerima email dari pembaca saya yang meminta saya menyiarkan email ini serta gambar-gambar sisipan tentang apa yang disiarkan di ASTRO:HITZ.TV. Saya merupakan antara penggemar saluran terbaru ASTRO ini terutamanya rancangan UP2U. Konsepnya segar dan interaktif. Itu yang membuatkan saya tertarik dengan saluran ini. Pernah sekali menghantar SMS ke rancangan UP2U. Tetapi gagal kerana ia memerlukan pendaftaran baru, iaitu lain daripada yang telah didaftarkan dengan Chat@15. Bukannya saya tidak menggemari video klip sebegini tetapi sekadar menunjukkan rasa peka terhadap sensitiviti masyarakat Malaysia amnya tentulah tidak salah jika sekiranya saya menyiarkan email ini.

From: XXXXXXXXXXXXXXX
To: saya@sultanmuzaffar.com
Sent: Monday, December 08, 2003 1:24 PM
Subject: ASTRO:HITZ.TV

Sultan,

Alam dah kita tak berkomunikasi..
Haa... tau tak ASTRO:HITZ.TV , video feednya tak melalui censorship ASTRO.
Semua play terus dari server untuk muatkan skin & chat space tu.. hasilnya
Video seperti ini terlepas ke umum.

VideoClip dari kumpulan enigma...


Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Enigma

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger